1947’den sonra Türkiye, ABD yardımını ve Batı’ya bağımlılığı reddetseydi neler olurdu sizce?

Bence kısa süreli yokluk ve zorluk cekerdik belki hala cekiyor olurduk Natoya bağlı olmadığımız için İsrail giredebilirdi lakin tam tersi tam bağımsız, teknolojik olarak ilerlemiş , kendi kendine yetebilen , dışa bağımlı olmayan bir ülke haline gelirdik. Siz o dönem İsmet İnönü yerinde olsaydınız dışa bağımlı kalkınma mı, zorlu ama bağımsız bir kalkınmayı mı tercih ederdiniz?

Güncellemeler
8 ay
Ama İnönü kabul etmeseydi sscb Kars'a falan girerdi 3m dünya savaşı başlardı bence
1947’den sonra Türkiye, ABD yardımını ve Batı’ya bağımlılığı reddetseydi neler olurdu sizce?
Cevapla