Bizim toplum niye bu kadar kolay yönetiliyor? Muhalifiyle muhalif olmayanıyla niye bu kadar koyunuz biz?

Bu yaz tamamen Çeşme'deydim. İlk kez gittim oraya. Ilıca plajına gittim. Kumsalda denize sıfır evler yapılmış. Ama evin kendisi denize sıfır değil. Bahçesiyle öyle bir alan kapatmışlar ki plaja 1-2 metre alan anca kalmış. Birkaç adım atınca direkt sudasın. Deniz dalgalanınca su içlere giriyor zaten. Orada yaşayan hiçbir yerli itiraz etmemiş. Bu var bir de o birkaç metrelik plajda halk plajı olmasına rağmen belediyenin sapı demirden şemsiye kısmı hasırdan olan şemsiyelerini almışlar 750-850-1000 liradan millete oturtuyorlar. Altlarına da birer tane şezlong bitti gitti. Onları da en öne koymuşlar. Halk plajına arabasıyla gelen insanlar kendi şemsiyelerini açamıyor açan da araya sıkışıp açıyor. Bizim gibi oraya tek başına gelenler de plajdan şöyle oturup da bir içeceğimi denize bakarak içeyim deme şansları yok. Hiç kalmıyor. O şemsiyelere para verip gidip oturanlar var. Oranın yerlisi de buna bir şey demiyor. Bu fırsatçı herifler de hiçbir şey üretmeden satmadan mekan açmadan oradan para kazanıyor. Şu olayı Avrupa'da Amerika'da yapsalar yazlıkların duvarlarını yıkarlar. O bahçelerin de anasını bellerler. O şemsiyeleri de kaldırır atarlar. Biz niye bu kadar muhalifiyle muhalif olmayanıyla koyunuz? Olay gerçekten halkta bitiyor. İktidarların partilerin suçu yok.

Bizim toplum niye bu kadar kolay yönetiliyor? Muhalifiyle muhalif olmayanıyla niye bu kadar koyunuz biz?
Cevapla