İktidarın hala seçim kazanabilmesinin en büyük sebeplerinden biri de sağlam muhalefet olmayışı. 2002 krizini ıslatıp ıslatıp önümüze bu yüzden seriyorlar bunlar kazanırsa şöyle bakın biz şunu yaptık falan diye. Türkiye de zilyon tane parti var ama halk güvenemiyor. Bence meclisin adan zye değişmesi lazım
Ne olmuş yani işte liranın ne kadar değerli olduğunu gösteriyor dünya ekonomisini bizim liramız yönetiyor bizim ekonomimizi kiskanmasalar böyle laflar çıkarır mı o lobiciler bizim ekonomimiz çok iyi çok güzel tam bizim milletimize layık 😉🤣
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
hahahhahha evett evett önceden yağ kuyrukları vardı şimdi ohooo bolluk bereket
Evet raflar full taşıyor yahu kuyruk falanda yok çok şükür Mesela benzin Almanya'daki benzinin litresi ne kadar tutuyor neredeyse 30 liraya dayandı peki bizde ne kadar daha yeni 10 lira oldu bu adamlar bizi kiskanmayip ne yapsın Zaten bunlar reyizin planlarının bi parçası yakında tüm Avrupa öyle bi kıskanacak ki bizi ortalarından çatlayıp gidecekler o zaman ne olacak reyiz yüzde yüz yerli ve milli yüzde 49 u yabancı ortaklı arabamız ile alplerin tepesine bayrak dikecek tüm avrupayi bi anda fethedecek peehhh 🤣🤣🤣
evett uzaya da çıkacaz yerli roketlerle ayda yaşayacaz Türk'ün gücünü oraya da göstereceğiz. her yıl yeni doğalgaz petrol ne varsa keşfediyoruz ama yine zam geliyor niye çünkü avrupanın nazarı değmesin diye hahahah raflar avrupada boş burada dolu niye millet kapış kapış alıyor ya market çalışanları rafları boş bırakmıyor ki alan kapış kapış yine alsın diye. niye bulgarlar almanyadakş Türkler buraya gelip alışveriş yapıyor Türkiye'nin güzel topraklarını gezip burdan aldığı yemek istiyorlar kıskanıyorlar ya ondann yahu. çok yaşa reiz
insana şükretmeyi öğret ki zenginin düzeni bozulmasın. siyasal islamcıların, zihniyetine s*ktuklarımın hala gözlerini açmaması, hala destekliyor oluşları beni deli ediyor...
1
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
bunlar 10 yerden maaş alıyorlar sanırım ama biz kul hakkı yememeye özen gösterirken çürüyüp gidiyoruz ben hem okuyorum hem çalışıyorum babam 56 yaşında emekli hala inşaatta amelelik yapıyor küçümsediğimden değil asla ama elin gavuru dövizleriyle gelip antalyada bodrumda tatil yapıyorlarsa 5 yıldızlı otelde bunda bir sorun vardır. benim babamın ne eksiği var onlardan neden ay sonunu getirmek için emekli dinlenmesi gerekirken çalışıyor bunlar açlıktan kıvransın her şeyi gramla alsın adamlar 1000 odalı sarayda sefa sürsün ama müstehak bu halka harbiden müstehak
çoğu torpilli zaten. okumasa bile işi hazır. hoop bir telefon efendim bizim çocuk iş arıyor. ertesi gün kamuda yeri hazır. bunlar öyle örgütlenmiş ki, birisi çıkıp ekonomi kötü, bu böyle gitmez felan diyince vay efendim sen teröristsin sen vatan hainisin nasıl şükretmezsin de falan filan. şerefsizlerin umurunda mı senin kaç yaşına gelmiş anan baban nasıl geçindiriyor ailesini. varsa yoksa kendileri ve kendi yalakalarına hayırları var. dolar yükseliyor her gecen gün, yine gün sonunda kazanan onlar. ben yalnız yaşıyorum son 1 yılda yaşam kalitem o kadar düştü ki böyle giderse bir kaç aya geçinemez olacam yani ondan korkuyorum. bugün asgari ücret belirlenecek ve beyefendiler pazarlık yapıyor şu kadar olsun bu kadar olsun diye, asgari ücretle çalışanın haline bak bir de asgari cüreti belirleyen köpeklerin durumuna bak vallahi tiksindim gerçekten tiksindim artık bu siyasal islamdan, politikalarından, ideolojilerinden. def olup gitsinler bir an önce...
umudum kalmadı artık gideceklerini sanmıyorum recep bir daha anayasaya göre aday olamaz ama bunlar bir kılıf uydurur yine onu başa koyarlar gerçekten artık bunu bile bekliyorum şimdi telefonum bozulup duruyor yenisini almak zorundayım ama en kötüsü bile 3 bin tl ya aynısı abd de almanyada 170 birim olan telefon burada 3200 tl 3200 birimle almanyada ikinci el bir araba alınabilir burada en kötü telefonlar o fiyatta.. üretim yok ithal mallar her şey ateş pahası her sabah yeni bir zam bunlar hala ama şükredin halinize önceden yağ kuyrukları vardı şimdi yağ alamıyoruz yağ. halkekmek kuyruğu var acınası durum ya gerçekten millet kendine bunu layık görüyor iki kuruşla geçinmeyi cumhurbaşkanının eşi bir çantaya binlerce dolar verebiliyorken millet gramla alıyor peyniri zeytini ya harbiden ne diyeceğimi şaşırdım
oturup birçoğuna (akp zihniyetlilere) savundukları şeyin yanlış olduğunu söylüyorum, argümanlarımı sunarak bu duruma bir an önce dur dememiz gerektiğini anlatıyorum. karşılaştığım tepkiler hep "gılışdara mı verelim oyumuzu." bu insanlar kamikaze gibi olmuş. açlıktan ölseler de geberselerde vasıfsız, vizyonsuz, gerici olsalarda "Allaha şükür" diyerek rte ye dua eden insanlar. kula kulluk ediyorlar farkında değiller. sorgulamayan cahil, cühela topluluğun arasında yaşıyoruz biz de. ama ben inanıyorum ki bu yozlaşmış zihniyetten bugün değilse de bir gün kurtulacağız. umarım çok geç olmaz...
Adam ay sonunu getiremiyor 12 ye kadar çalışıp borç batağında Ama eskiden ilaç alamıyorduk yol yoktu diyor
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
elin gavuru derler ama birkaç asgari ücretle burada krallar gibi tatil yapıyorlar bizim emeklimiz inşaatlarda amelelik yapıyor benim babam 56 yaşında dinlenmesi lazım hayatında bir kere bile tatile gitmemiş inşaatta çalışıyor ya az biraz düşünme kabiliyeti bile yok bu insanlarda pes vallahi pes
Çalışan para kazanmıyor çalışmayıp bir miktar parası olan oturduğu yerden para kazanıyor çalışanların emekleri sadece açlık sınırında kalıyor ülkede adalet kalmamış herkes istediğini yapıyor denetim yok yasak yok Kast sistemi gibi olucaz zenginler fakirlere işlerini gördürüp zengin olacaklar Hala asgari ücret hesaplarken işverenin verip veremeyeceğini düşünüyorlar çalışanın geçimini düşünen yok Ülkeden gidebilsem gidecem ama gelişmiş ülkelerin çalışma vizesi verme şartları herkülün 7 görevinden daha zor
maalesef öyle ama ben gitme taraftarı da değilim bir şansım olsa gitmek istemem ama güzel ülkemin bu gibilerden kurtulmasını istiyorum çünkü ülkemi seviyorum ama din sömürüsü altında insanlara şükredin biz fakirleştiiryoruz ki şükretmeyi öğrenin ahirette cennete gideceksiniz gibi söylemler yapan diyanet 5 yıldızlı otel kapatıp tatil yapıyor bunu göremeyen halk.
Ne dini allah askina yag kutlurugu diyorlar halk ekmek kutlruklarina baksinlar din din ile siyasetin ulke yonetmenin alakası yok hala birde iyi dinlerin kafalarindaki o bagimsiz ot kafalarina ne var bilemiyorum ama bu sartlarda fazla gitmez bu ulke hayirlisi olsun 5 bin tl de olsa asgari ucret yetmez
haklısın en azından yağ kuyruğu vardı alınabiliyordu şimdi yemin ederim altınla kapışıyor ya daha 2 hafta önce 5 kilosunu 71 tl ye aldığımız yağ 109 tl olmuş ya el insaf ya. ekmek bile 3 tl simit poğaça bunlar fakir işi bunlar bile 3 tl. hala reisin suçu yok marketler yapıyor zammı diyenler var ithal malı dolara göre fiyatlandırıyor adam üretimi durduran fabrikaları satan gübreye samana benzine mazota zam koyan kim üretim olmadıktan sonra bu fiyatlar 200 olsa da kimse bir şey diyemez dolar üzerinden alınıyor zaten. marketlerde 1 tane yağ alabilrisiniz yazıları var stoğu önlemek için istesek 2 tane alamıyoruz bile hala başka adam yok kemalmiş neymiş ya reis öldükten sonra napıcaz ben merak ediyorum ülkede başka adam yok ya
Ulkede cok adam var tabikide lakin aynen katiliyorum sana sut bildigimiz süt 15.99 tl inekler yapiyor herhalde zammı bu devir tamamen ceb doldurma devri simit pogaca alamazsin gunluk ekmek zaten alamayan bile var lakin ulkede bu sekilde insanlar oldugu surece biz ancak bu sekilde konus ve sesimizde duyuramayi, maalesef
evet dış minnaklar olmasa reisimiz ülkeyi şahlandııryor türkkiyeninn başına gelmiş en güzel şey o olmasa napardık reis ölürse Allah korusun ülke napar ondan başka adam yok biz de reisin arkasından gideriz artık
1 Dolar 1"30 Japon yeni ne fark eder Sevdamız Dolarla Patatesle ölçülmez. Dün Bayrak Direğinin İPini yapıyoruz diye övünenler bugün Gökyüzene baksınlarda Teknoloji görsünler
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
pardon? dolarla sevdan ölçülmüyor ama yediğin giydiğin ısındığın oturduğun ev dolarla?
benim böyle bir isteğim yok aama yönetemeyenler de bir zahmet çekilsin başka insanlarla deneyelim bir şeyi de kabullenin ya olmuyor ekonomi çökmüş dıurumda farkında mıyız bunun
kemalden başka adam yok mu kardeşim takmışsınız kemale merak ettim ya reis öldüğünde ülke nolacak ondan başka adam yok ya hani oğlunu mu getiririz tahta yoksa ahhahahahhahahh