Bir İnsan Lgbt'li Diye Ceza Alacak Olması Aşırı Saçma Değil Mi?

Her gün kendime diyorum artık şaşırtamazlar beni diye ama gerçekten saçma sapan bir ülke olduğumuzun artık farkındasınızdır umarım. Ben lgbt destekçisi değilim ki benim için herhangi bir sorunları da yok ama gerçekten de ülkedeki sorunları görmek yerine illa saçma sapan şeyleri gündem mi edeceksiniz pes artık. Tüm benliğimle tiksiniyorum artık ülkenin siyasetinden de yöneticilerinden de
Bir İnsan Lgbt'li Diye Ceza Alacak Olması Aşırı Saçma Değil Mi?
Cevapla