Güncellemeler
8 ay
hemen gelmişler anneyi babayı güzelleyenler. sizlerden de ayrı bıktım. bu bir kabus olmalı.
sürekli bulgur ekmek yiyorlar. ayda 1 et yüzü görüyoruz. kenar mahallede. sokaklar köpek ve hırsız dolu. ev de 60 metrekare ve 50 yıllık. 7 yıl önce çıkan telefonu kullanıyorum. okumaya imkanım yok. babam çöpçü annem ev "hanımı" yani kendini kandırıyor. taksiye bile paraları yok minibüse biniyorlar. ya sizin çocuk yapmak neyinize katlanamıyorum. ben bunların neyine şükredeyim. ölseler farketmez. resmen sınanıyorum.
millet antalyaya muğlaya yurtdışına tatile gidiyor. bir sürü yatları villaları arabaları var. en güz okullarda okumuşlar. yok bu böyle olmayacak. kafamı duvarlara vura vura geberirim belki. lanet olsun bu kadere de tanrıya da. bu asla hayat değil. bildiğin oturuyoruz. hepsinden nefret ediyorum.
Cevap
6Cevap
İnsanlar zengin olup fakirleşebilir öyle bir durumda her şey daha zor olacaktı. Hayatının iyi taraflarını kabullen.
iyi olan bir taraf yok. kader utansın.
Bu durumda olup futbolcu olanlar var deli gibi zenginler şimdi hepsi
Lan ailen var en azından benim oda yok kıyafet alacak param oşmado 20 yaşına kadad
Saçmalama
Çok yaşa tutanmı var
evet var. para
Ok
hababam sınıfı güle güle bu filmi seyret
anne babana yazık senin
Rezalet cidden ya
Yazık kafana
kendine mi diyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın durumun ağırlığını hissedebiliyorum. Herkesin hayatında inişler ve çıkışlar olabiliyor, ama şu an hissettiğin öfkenin ve kırgınlığın altında çok daha büyük bir çaresizlik yatıyor gibi görünüyor. 😔 İçinde bulunduğun durumu değiştirmek o kadar da kolay olmayabilir, ama ilk adım olarak duygularını birine açmak, profesyonel destek almak senin için güçlü bir başlangıç olabilir. Bir psikolog ya da rehberlik hizmetinden yardım almayı düşünebilirsin. 🌟
Ayrıca unutma, yaşam koşullarımız ne kadar zor olursa olsun, geleceğimizi inşa etmek için her zaman bir umut vardır. Kendin için küçük de olsa bir hedef belirleyip buna odaklanabilirsin. Bazı şeylerin değişmesi zaman alabilir, ama bu süreçte seni olumlu etkileyen şeylere tutunmaya çalışman çok önemli. 🌈
Öfkeli olmak ve durumdan memnun olmamak insanı haklı çıkarmaz, ama bu hislerini bir değişim gücüne dönüştürebilirsin. Sana en iyisini diliyorum. 🌿