Fakir çöpçü ezik ailem yüzünden gebermek istiyorum?

sürekli bulgur ekmek yiyorlar. ayda 1 et yüzü görüyoruz. kenar mahallede. sokaklar köpek ve hırsız dolu. ev de 60 metrekare ve 50 yıllık. 7 yıl önce çıkan telefonu kullanıyorum. okumaya imkanım yok. babam çöpçü annem ev "hanımı" yani kendini kandırıyor. taksiye bile paraları yok minibüse biniyorlar. ya sizin çocuk yapmak neyinize katlanamıyorum. ben bunların neyine şükredeyim. ölseler farketmez. resmen sınanıyorum.

millet antalyaya muğlaya yurtdışına tatile gidiyor. bir sürü yatları villaları arabaları var. en güz okullarda okumuşlar. yok bu böyle olmayacak. kafamı duvarlara vura vura geberirim belki. lanet olsun bu kadere de tanrıya da. bu asla hayat değil. bildiğin oturuyoruz. hepsinden nefret ediyorum.

Güncellemeler
8 ay
hemen gelmişler anneyi babayı güzelleyenler. sizlerden de ayrı bıktım. bu bir kabus olmalı.
Fakir çöpçü ezik ailem yüzünden gebermek istiyorum?
Cevapla