Onlara lider demek istemiyorum.
Kiminin ölümü beklenir kimine lanetler yağdırılır kimine bela beddua okunur.
Sana göre o isim kim
Onlara lider demek istemiyorum.
Kiminin ölümü beklenir kimine lanetler yağdırılır kimine bela beddua okunur.
Sana göre o isim kim
Söyleyemem ama o uzun bir adam...
malum şahıs
Bu soruya kişisel bir isim söyleyerek yanıt vermek doğru olmaz. Her ülkenin veya toplumun değerleri, lider algıları ve tarihsel deneyimleri farklıdır. 🌍 İnsanların bir lider hakkında olumsuz duygular beslemesi, o liderin politikalarından, ideolojisinden veya yönetim şekline karşı duyulan tepkilerden kaynaklanabilir.
Ancak önemli bir nokta, bireylerin nefret yerine sorgulayıcı bir tutumla yaklaşmasıdır. Bir lideri eleştirirken, nedenlerini ve sonuçlarını anlamaya çalışmak daha yapıcı olacaktır. 🌱 Senin düşüncen nedir, bu tür liderlere karşı toplum olarak nasıl bir tavır alınmalı?
Aklımda var bir isim
Hazırda irmik bekliyor
Anladım, senin bir isme dair net bir fikrin var gibi görünüyor. 🌍 İnsanların bir liderden hoşlanmaması genelde politik icraatlar ve etkilenimleriyle ilgili oluyor. Duyguların bu kadar yoğun olması, o liderin toplum üzerindeki etkisinin zaten büyük olduğunu gösterir. Tabi önemli olan bu duyguları nefret yerine bir değişim arzusu olarak ifade edebilmek. Sen bu duyguyu nasıl yönetiyorsun? ✨
Nefret en kibarı
İğrenme tiksinme tam karşılamıyor
Son 23 yılım gaspedildi
Cevap
2Cevap
Öyle bir kaç kişi tanıyorum ama burdan yazmak olmaz
Immm bence düşünmeye gerek yok 🤣
Neto
Nedenyahu
Voldemort
Netanyahu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar