Bana artık öyle geliyor ki yaşanılacak en kötü devirde yaşıyoruz?

siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? yaşanılacak kötü bir zamanda mı yaşıyoruz yoksa ülkeden kaynaklı bir sorun mu bu

Bana artık öyle geliyor ki yaşanılacak en kötü devirde yaşıyoruz?
Cevapla