Arkadaşım gelince de sizce üzülmez mi sınıftakilerin yaptığı bu davranış ayıp değil mi?

Arkadaşım bedelli askerlikte.3 ekimde terhis olacak. üniversite arkadaş grubu meyhaneye gidelim diye plan yapmaya çalışırken ortak yakın arkadaşımız ayın 27 sini önerdi. yani çocuğun gelemeyeceği hatta belki bilemeyeceği bi tarihe. sonra ertelendi ama, gruptaki bi kız o zaman şehirdışında olacak diye. eksiksiz olsun dendi. ben de o zaman arkadaşımın durumunu hatırlatıp onsuz da yapmayalım ekimin 2. haftası yapalım o da ister dedim. dün tekrar meyhane planı için gün bakmaya başlandı. bu sefer de 2 ekim dendi. ve ortak en yakın arkadaşımız yine olur diye atladı. askerdeki arkadaşımın adı anılmadı bile. halbuki bi seçmeli ders meselesinde daha geçen gün adı geldi mi tüh ona sorardık tarzında. üstüne meyhane en az kişibaşı 2000 lira götürecek. Bi daha yapılması için zaman geçmesi gerekecek

Arkadaşım gelince de sizce üzülmez mi sınıftakilerin yaptığı bu davranış ayıp değil mi?
Cevapla