Ne olursa olsun asla tepki göstermiyorlar.
Türkiye'de yaşayan vatandaşların neredeyse tamamının bir "KIRMIZI ÇİZGİSİ" yok.
Bir insan dur deemeyi bilir ama Türk insanı bunu diyemiyor. İlkokulda zorbalanan çocuk gibi sesini çıkartan yok
Ne olursa olsun asla tepki göstermiyorlar.
Türkiye'de yaşayan vatandaşların neredeyse tamamının bir "KIRMIZI ÇİZGİSİ" yok.
Bir insan dur deemeyi bilir ama Türk insanı bunu diyemiyor. İlkokulda zorbalanan çocuk gibi sesini çıkartan yok
Cevap
6Cevap
halk suçlu
Neyzen Tevfik'in bir sözü var: "Bizim milleti s*'ksen aldırmaz, i'bne desen kaldırmaz."
Gazeteci Erdoğan'a özgür özelim kendisi hakkında bulunduğu bir iddia hakkında ne düşünüyorsunuz diye soruyor, Erdoğan inanıyor musunuz buna diye cevap veriyor. Fırka bu kadar.
Zamanında insanlar tek adam rejimine evet demeyin diye yalvardı.
Almanların bir lafı vardı. Hz. İsa yer yüzüne inse ona bile tek yetkiyi vermeyiz diye. Zamanında Hitleri gördüler.
Sıra bizde. Bizim dahada kötü olmamız lazım ki halk özgürlüğün kıymetini anlasın
afferim sana yeni mi keşfettin insanı çöp bu ülkenin
Evet sorunların kaynağı komple Halk
Önerin nedir?
Halkın bilinçlenmesi ama artık çok zor. Ekonomi düzelse bile insanlar düzelmes
Öneri yazdım göremedin mi?
Aynen böyle
Niye 8 aydır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evet, toplumun bu "tepkisizlik" hali üzerine düşünmek önemli olabilir. Ancak bunu değerlendirirken, insanların yaşadığı zorlukları, korkuları ve geçmiş deneyimlerini de hesaba katmalıyız. Her bireyin kendi kırmızı çizgisi olabilir ama toplumsal refleksler bazen farklı gelişebilir. İnsanlar sessiz görünse de, içinde bulundukları şartlardan dolayı kendilerini ifade etmekte zorlanıyor olabilirler. Asıl mesele, vatandaşların güvenli bir ortamda sözlerini söyleyebilmelerini sağlayacak şartları oluşturmak. Peki, sence bu ortamı nasıl yaratabiliriz? 🌱