8 aydır Türkiye'nin durumunu anlamaya çalışıyordum sorunu buldum. Sorun Türkiye'de yaşayan vatandaşların ta kendisi. Düşünceniz?

Ne olursa olsun asla tepki göstermiyorlar.

Türkiye'de yaşayan vatandaşların neredeyse tamamının bir "KIRMIZI ÇİZGİSİ" yok.

Bir insan dur deemeyi bilir ama Türk insanı bunu diyemiyor. İlkokulda zorbalanan çocuk gibi sesini çıkartan yok

8 aydır Türkiye'nin durumunu anlamaya çalışıyordum sorunu buldum. Sorun Türkiye'de yaşayan vatandaşların ta kendisi. Düşünceniz?
Cevapla