Yakını öldürülen insanlar nasıl bu kadar sakin kalabiliyor?

En fazla dışarıda adalet istiyoruz hapise atın diyorlar. Benim annemi veya babamı veya ablamı kardeşimi biri öldürse kadın olduğum halde onu olduğu delikten çıkarır 38 parçaya ayiririm. Hapiste yemek yiyip su içmesi bile beni rahatsız eder mesela
Yakını öldürülen insanlar nasıl bu kadar sakin kalabiliyor?
Cevapla