Özellikle Türk ve kıbrıslı genç kızlarda batı özentisi olma sebebi nedir Ama Azerbaycan da milli şur daha fazla neden?

Belki erkeklerde varsır ama erkeklerdeki öyle değil mesala gezip geliyim ülkeme sahip çıkayım der.

Ama kızlar öyle değil erasmus gider hergün başka bir Avrupalı ile yatar ülkesinden atasındsn utanır kimseyi beğenmez gider Rum tarafı ile birşelim der Rum bayrağı koyar

Ama erkekler öyle değil. En batı özentesi bile pkk'lı görünce onu anlının ortasından vurur🤣🤣

Yemin ederim Azerbaycan ı kıskanıyorum ya bu insanlar da genç neden bunlarda bizdeki gibi şımaraıklık yok canım solculuk yok.

Hepsi, milliyetçi erkek gibi vatanına saygılı iyi kızlar. Onlar asla kıbrıstski Türkler gibi güneyde birleşim demez. Azerbaycan lı Türk kızı ben aç kalırım ama genede vatanımdan vazgeçmem der☹️

Özellikle Türk ve kıbrıslı genç kızlarda batı özentisi olma sebebi nedir Ama Azerbaycan da milli şur daha fazla neden?
Cevapla