Cumhurbaşkanı olsaydınız neleri düzeltirdiniz?

Ülkenin birçok temel sorunu var. Mesela ben olsaydım ilk olarak eğitim sistemini baştan sona yeniler, sınav odaklı değil bilgi ve beceri kazandıran bir yapıya dönüştürürdüm. Çalışma koşullarını daha insani hale getirir, uzun mesai ve düşük ücret sorununu ortadan kaldırırdım. Adaletin hızlı ve tarafsız işlemesi için hukuk sistemini düzenlerdim. Sağlıkta randevu ve yoğunluk problemlerini çözer, herkesin kolayca hizmet almasını sağlardım. Son olarak da barınma, gıda ve ulaşım gibi temel ihtiyaçları herkes için erişilebilir ve uygun fiyatlı hale getirirdim.
Peki siz Cumhurbaşkanı olsaydınız, neleri değiştirirdiniz?
Cumhurbaşkanı olsaydınız neleri düzeltirdiniz?
Cumhurbaşkanı olsaydınız neleri düzeltirdiniz?
Cevapla