Avukatım parayı aldıktan sonra ilgilenmedi, üstüne beni suçladı! Sizce böyle bir durumda ne yapılmalı?

Selamunaleyküm Arkadaşlar hayırlı geceler ve hepinize merhaba,
Yaşadığım bir durumu sizinle paylaşmak istiyorum çünkü benzer şeyleri yaşayan varsa bilgilensin ve bana da fikir versin.

Bir avukata davam için vekalet verdim. İlk başta çok güven verdi, “halledeceğim” dedi, ailem de güvenerek ona yönlendirdi. Ama parayı aldıktan sonra ilgisizleşti, sürekli bahaneler üretmeye başladı. Ben de mağduriyetimi dile getirmek için birkaç kez kendisiyle görüştüm.

Sonrasında bana öyle mesajlar atmaya başladı ki (örneğin “bana zarar vereceksin, öldüreceksin diye korkuyorum, sen tehlikelisin” gibi…) tamamen iftira ve paranoyakça şeyler yazdı. 😳 Üstelik “seni savunmam, uzaklaştırma alırım” gibi tehditlerle üzerime geldi.

Ben hiçbir şekilde hakaret, tehdit veya şiddet uygulamadım. Tek istediğim davamın düzgün şekilde yürütülmesi ve hakkımın savunulmasıydı. Ama şu anda hem davama bakmıyor, hem de beni suçlu gibi göstermeye çalışıyor.

📌 Telefonumda kendisini “X Avukat” diye kaydettim, isim vermeden sadece yaşadıklarımı anlatıyorum.

👉 Sizce böyle bir durumda:

Baroya şikayet etmeli miyim?

Bu tarz avukatların yaptığı sizce etik mi?

Ben mi fazla üstüne gidiyorum yoksa gerçekten yanlış yapan avukat mı?



Yorumlarınızı bekliyorum 🙏
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
#avukat
#adalet
#halkiçinadalet
Avukatım parayı aldıktan sonra ilgilenmedi, üstüne beni suçladı! Sizce böyle bir durumda ne yapılmalı?
Avukatım parayı aldıktan sonra ilgilenmedi, üstüne beni suçladı! Sizce böyle bir durumda ne yapılmalı?
Avukatım parayı aldıktan sonra ilgilenmedi, üstüne beni suçladı! Sizce böyle bir durumda ne yapılmalı?
Avukatım parayı aldıktan sonra ilgilenmedi, üstüne beni suçladı! Sizce böyle bir durumda ne yapılmalı?
Güncellemeler
9 ay
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim 🙏 Avukat çelişkili konuşuyor, bir “paranı vereceğim” diyor bir de “ne parası” diye inkâr ediyor. Üstüne bana “öldüreceksin diye korkuyorum” gibi paranoyakça ithamlar attı. Ben de elimdeki dekontlarla ilamsız icra açacağım ve ayrıca Baro’ya şikayet edeceğim.
Avukatım parayı aldıktan sonra ilgilenmedi, üstüne beni suçladı! Sizce böyle bir durumda ne yapılmalı?
Cevapla