"MANİFEST" Gurubuna yapılanlar sizce adil mi yoksa haksızlık mı?

MANİFEST Gurubuna yapılanlar sizce adil mi yoksa haksızlık mı?

Son günlerde "Manifest gurubuna yapılanlar ve en son yurt dışı yasağı getirilmesi. Açıkçası bu durum bana biraz garip geliyor. sanatçıların önünü açmak gerekirken yasaklarla engellenmesi sizce doğru mu? Yoksa ben mi fazla abartıyorum.

"MANİFEST" Gurubuna yapılanlar sizce adil mi yoksa haksızlık mı?
Cevapla