Nüfusu 90 milyona yaklaşan bir ülkenin başkanının insanlara "kâfir" diye hakaret etmesini doğru buluyor musunuz?

Nüfusu 90 milyona yaklaşan bir ülkenin başkanının insanlara kâfir diye hakaret etmesini doğru buluyor musunuz?

Türkiye'de Yahudi, Hristiyan, ateist, deist ve daha pek çok "kâfir" denilebilecek gruptan insanlar yaşıyor. Ülkenin başkanının çıkıp da bu insanları da rencide edecek ve hedef gösterecek şekilde birilerine "kâfir" demesi doğru mu?

Nüfusu 90 milyona yaklaşan bir ülkenin başkanının insanlara "kâfir" diye hakaret etmesini doğru buluyor musunuz?
Cevapla