Polis maaşından yakınınca istifa et diyenler, 23 istifa var olaylara yetişemiyoruz. Başınıza bir şey gelse sorumlusu kim sizce?

Bulunduğum yerde kimse çalışmak istemiyor çünkü izinsiz olarak 14 gün gündüz 14 gün gece şeklinde çalışıyoruz. Gelen istifa ediyor. Toplamda 23 kişi istifa etti. Yeni personellerden koskoca şehire 17 kişi verdiler bu 17 kişiden 3ü bize geldi 2 si istifa etti. Bu çocuklar mezun olalı daha 3 ay olmadı.

İhbar geliyor giden yok çünkü o sirada başka bir olaydayız.

Polis istifa edince yerini doldurmuyorlar haberiniz olsun.

Polis maaşından yakınınca istifa et diyenler, 23 istifa var olaylara yetişemiyoruz. Başınıza bir şey gelse sorumlusu kim sizce?
Cevapla