Bazen sadece "YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA" diye coşmak istersin. Türkiye benimle aynı fikirde mı?

10 Kasım'ı ara tatil yaptılar, "Andımız"ı kaldırdılar, Disney plus'ta Atatürk dizisini kaldırdılar, elinde Atatürk fotoğrafı ve devrim için slogan taşıyanları işkence ederek gözaltına aldılar, ülke'yi mahvettiler ama hiçbir zaman atamız'a olan sevgimiz'i, saygımız'ı, bağlılığımızı yok edemezler! Onlar atamız'ı unutturmaya çalıştıkça biz daha çok anıp, daha çok hatırlayacağız ve hiçbir şey için umudumuzu yitirmeyeceğiz! Ne demiş atamız? "Umutsuz durumlar yoktur, Umutsuz insanlar vardır. Ben hiç umudumu yitirmedim", "bir gün beni unutturma'ya çalışanlar olacaktır ancak Türk gençliği buna izin vermeyecektir!"


NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
Bazen sadece "YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA" diye coşmak istersin. Türkiye benimle aynı fikirde mı?
Cevapla