10 Kasım'ı ara tatil yaptılar, "Andımız"ı kaldırdılar, Disney plus'ta Atatürk dizisini kaldırdılar, elinde Atatürk fotoğrafı ve devrim için slogan taşıyanları işkence ederek gözaltına aldılar, ülke'yi mahvettiler ama hiçbir zaman atamız'a olan sevgimiz'i, saygımız'ı, bağlılığımızı yok edemezler! Onlar atamız'ı unutturmaya çalıştıkça biz daha çok anıp, daha çok hatırlayacağız ve hiçbir şey için umudumuzu yitirmeyeceğiz! Ne demiş atamız? "Umutsuz durumlar yoktur, Umutsuz insanlar vardır. Ben hiç umudumu yitirmedim", "bir gün beni unutturma'ya çalışanlar olacaktır ancak Türk gençliği buna izin vermeyecektir!"
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar