81 ilde TOKİ sığınak yapacakmış bu sizi daha güvende hissettirdi mi?

Bu konuda ciddi bir boşluk vardı nerden kimin aklindan geldiyse sığınak yapma kararı verilmiş😅 bence olumlu da Bayram değil seyran değil bu sığınak niye çıktı şimdi diye de endiselenmedim değil ama zaten savaş gelmeden de ölebilir ülkenin doğal afeti mi eksik oluyor

81 ilde TOKİ sığınak yapacakmış bu sizi daha güvende hissettirdi mi?
Cevapla