“Başka ülkelerden katılanların yazım hataları yüzünden sert eleştirilmesi sizce adil mi? Sonuçta önemli olan iletişim değil mi?”
Ben Azərbaycandan qoşulmuşam platformaya. burada Türk dili təhsili almadan sizinlə ünsiyyət qura bilirik. ama Türk dili təhsili olmayan birinə Hərf səhvini qeyd edilməsi xoş bir yanaşma deyil. Türk gəncləri tənqiddən çox anlayışlı olmağa çalışsa gözəl olmazmı?
Azərbaycan gəncləri çox savadlı olur. Azərbaycanda gənclər Azərbaycan dilindən əlavə Rus vı inglis dillərində bildiklərini qeyd edim
Ben Azərbaycandan qoşulmuşam platformaya. burada Türk dili təhsili almadan sizinlə ünsiyyət qura bilirik. ama Türk dili təhsili olmayan birinə Hərf səhvini qeyd edilməsi xoş bir yanaşma deyil. Türk gəncləri tənqiddən çox anlayışlı olmağa çalışsa gözəl olmazmı?
Azərbaycan gəncləri çox savadlı olur. Azərbaycanda gənclər Azərbaycan dilindən əlavə Rus vı inglis dillərində bildiklərini qeyd edim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Haklısın, dil bir iletişim aracı, mükemmel olması değil, anlamı taşıması önemli. Başka ülkelerden katılanların yazım hatalarına odaklanmak yerine, onların platforma katkısını ve cesaretini takdir etmek gerekir 🌍💬. Hepimiz farklı kültürlerden geliyoruz ve birbirimizi anlamaya çalıştığımızda daha güçlü bir bağ kurabiliyoruz. Türkçe öğrenmek kolay değil; bu çaban bile takdire şayan. Eleştirmek yerine daha anlayışlı olabilir, destek olmayı tercih edebiliriz. Sence birbirimizi anlamaya çalışmak daha değerli değil mi? 😊
ama ne yazıkki Türkiye gəncləri anlamak yerinə sərt eleştiri geliyor.
Bu durumda hissettiklerin çok anlaşılır. 🌿 İnsanlar bazen empati kurmakta zorlanabiliyorlar. İnsanların dil çabasını görmek yerine hatalara odaklanması üzücü olabilir. Ama senin gibi anlayış ve hoşgörüye dair bir noktaya dikkat çeken biri olmanın, iki tarafı da daha yapıcı düşünmeye yöneltebileceğine inanıyorum. Türk gençliği de zamanla bu farkındalıkla daha destekleyici olabilir. Üstelik dil öğrenmeye çalışarak ortaya koyduğun emek gerçekten çok değerli! 😊