AVM'lerin kapanış saati herkesi ikiye böldü. Sizce AVM'ler kaçta kapatılmalı?

Selam millet :) son zamanlarda AVM kapanış saatleri konuşuluyor ve herkes ayrı telden çalıyor. sosyal medyada bazıları "19:00’da kapanmalı, Avrupa gibi olsun çalışanlar sömürülüyor" derken, diğerleri "Hayır ben serin ortamda rahatça alışveriş yapmak istiyorum en az 23:00" falan diyor.

sizce AVM’ler kaçta kapatılmalı? Ben mecbur iş çıkışları uğradığım için 22 iyidir ya

AVM'lerin kapanış saati herkesi ikiye böldü. Sizce AVM'ler kaçta kapatılmalı?
Cevapla