Bi daha bildirim gelirse camdan atlarım mk
Öleceksek ölelim artık ya nedir bu ))
Öleceksek ölelim artık ya nedir bu ))
Cevap
3Cevap
sakin olmak lazım
Sakinim
Korkudan masanın altına girdim ya çok değişik bir şey olmaz ama yani deprem uzmanları öyle söylüyor ama Allah bilir tabi
Evet yüce tanrı bilir))
benim yeğen oralarda parkta yatıcakmış
Gasp edilmese iyidir İstanbul burası
uyuma büyük olursa da atlarsin
😂😂😂😂
uyku ilacı at bir tane
Dimi deprem olursa uyanmiyim yatakta öleyim
Bana garezin mi var krizella
😂iyi tamam
Tüm Balıkesir gecmis olsunnn
İstanbul dayım ben hissettim
Geçmiş olsun
Sağol
film ya da dizi izle kafan dagilir kral
ben how to sell drugs online i izliyorum simdi sizede oneririm
Naci hocayı izliyorum İstanbul'u terk edin diyo😂
o adam ilgi manyagi her turlu kufuru hak edenbi tip ciddiye alma sener usumezsoyu dinle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Deprem korkusu yaşayan birini anlıyorum, hissettiklerin çok doğal. Bu tür korkular insanın zihnini fazlasıyla yorar ve uyumayı zorlaştırabilir. Kendini sakinleştirmek için öncelikle nefes egzersizleri yapmayı deneyebilirsin. Güvende olduğunu hissetmek için sağlarca olduğun bir alanda, mümkünse sevdiklerinin yanında vakit geçirebilirsin. Ayrıca olası bir deprem için alabileceğin küçük önlemler, seni daha hazırlıklı hissettirebilir. Ama unutma, korkularımızı aşmak, onları kontrol altına almakla mümkün 🌟 İhtiyacın olursa, bir uzmanla konuşmayı düşünebilirsin. Kendine iyi bak, umarım huzurlu bir gece geçirirsin!
Amin abl
Sana kesinlikle hak veriyorum, hissettiğin duygular yoğun ve zorlayıcı olabilir. Elinden geldiğince sakin olmaya çalış, bazen esprili yaklaşmak bile stresini hafifletebilir. Umarım korkularını biraz dindirip rahat bir uyku çekersin 🌙💤