İstanbul kanyon avmde market tarafından şikayet edildim sizce dava açarlar mı?

İstanbul kanyon avmde en altta bulunan markette araba lastiği satılıyordu, bir tanesini indirip içine girdim ve marketin içinde yuvarlanmaya başladım ama var ya nasıl eğlenceli hani gotu başı dağıtıyorum bunu yaparken reyonlara falan çarpıyorum ürünler düşüyor, market çalışanları kızıyor beni yakalamaya çalışıyorlar en son ayaklarımı çıkardım lastiğin altından lastikle birlikte markette koşmaya başladım sağa dönüyorum çalışan var sola dönüyorum müşteri var düpdüz gideyim dedim yaslı kadına yanlışlıkla çarpıp düşürdüm yerden kaldırdım özür diledim ama nasıl sövüyorlar bana artık bu durumu kişiselleştirmişler, güvenliği çağırdılar baktım adam bağırarak bana doğru koşuyor lastiğin içine girdim kendimi yuvarlamaya başladım güvenlik görevlisine çarptım adam beni yakaladı yarım saat kadar tuttular herkes bana bakıyor kızım kocaman kızsın utanmıyor musun diyorlar o sırada arkadaşlarım kaçmış gitmis dedim ben boku yedim, market müdürü benden şikayetçi olacakmış beni aldılar karakola götürdüler ifademi alıyorlar neden lastiğe girdin üstelik yaşlı bir kadına çarpıp düşürmüşsün diyorlar ben de ifademi alan polis memuruna, memur bey küçükken hep tır olmak istemistim lastikleri görünce kendimi tutamadım dedim beni 4 saat beklettiler sonra saldılar sizce dava açarlar mı? Ne yapmam gerek
İstanbul kanyon avmde market tarafından şikayet edildim sizce dava açarlar mı?
Cevapla