Sizce ABD 250 yıllık tarihinde nasıl oluyor da hep bölünmeyi ve parçalanmayı bırakın hep topraklarını büyütmeyi başarmış?

Üstelik iç savaş bile yaşamışlar ve bir eyaletin tek taraflı bağımsızlık ilan etme hakkı bile var yasal olarak. Tabii alaska gibi para ile toprak da satın almışlar.

Sizce ABD 250 yıllık tarihinde nasıl oluyor da hep bölünmeyi ve parçalanmayı bırakın hep topraklarını büyütmeyi başarmış?
Cevapla