Biz Güneydoğuluyuz... Neden bize Doğulu diyorsunuz?

  • Neden Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde yaşayan herkesi, sadece "Doğulu" diye genelleniyorsunuz?
  • Bir Ankaralıya “Karadenizli” diye kimse demezken, neden Güneydoğulu birine “Doğulusun?” diyorsunuz?
  • Doğulu diyorsunuz da... haritaya hiç mi bakmıyorsunuz, yoksa kafanızdaki tek yön o tarafa mı dönük?
  • Türkiye'de 6 bölge değil 7 bölge var. Ege, Marmara, Karadeniz, Akdeniz, İç Anadolu, Doğu ve Güneydoğu. Sanki Türkiye'de 7 değil de 6 bölge varmış gibi bize Güneydoğulu değil de ısrarla Doğulu diyenler siz de sizin zihniyetiniz de yere batsın...
Biz Güneydoğuluyuz... Neden bize Doğulu diyorsunuz?
Cevapla