BM raporuna göre gelecekte Türkiye'nin %88'i çöl olacak deniyor, ne düşünüyorsunuz?

Birleşmiş Milletler raporuna göre 2030'da Türkiye'de büyük bir kuraklık olacak, Türkiye'nin %88'i çöl olacak, hava sıcaklıkları artacak, su kaynakları azalacak, göllerde ve barajlarda çok fazla balık ölümleri olacak, tarım için su kaynakları olmayacak, dışa bağımlılık artacak vs. Tüm bunlara rağmen Suriyeli ve Afgan mültecisiyle birlikte Türkiye'nin nüfusu günden güne artmaktadır. Siyasi iktidar Kürt sorununu bugün tartışarak dökme suyla değirmen çevirmeye çalışmaktadır siyasi ömrünü uzatmak için. Ama Türkiye'de sosyolojik sorunlarla birlikte coğrafi sorunlar da var. Böylesine ciddi bir kuraklık tehdidi neden ülkemizde hiç tartışılmıyor? Hepimiz aynı gemide değil miyiz? Eğer Türkiye bir çöl ülkesi olursa o zaman gün yüzü göremeyiz, mazallah biz de mülteci oluruz. Somali'yi büyük bir kıtlığa düşürüp açlıktan dolayı büyük ölümlere sürükleyen şey kuraklık ve çölleşme idi. Kaynak için tıklayınız.

BM raporuna göre gelecekte Türkiye'nin %88'i çöl olacak deniyor, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla