Türkleri niye hiç bir yerde istemiyorlar bazen anlıyorum?

Yurt dışına gidip ırkçılık gördüm diyen bir yakınım var. Bizim yakınımızdaki gibi sabahın erken vakti gürültüye başlıyorsa bende ırkçılık yaparım. 2000 öncesi oraya yerleşti ama buradya gelince hiç bir değişiklik yok. Yahu ben belki uyuyorum sabahın 8-9'unda tak tak mı edilir. Kuru gürültü edip ırkçılığa uğruyorsanız hak ediyorsunuz demektir.

Türkleri niye hiç bir yerde istemiyorlar bazen anlıyorum?
Cevapla