Ne oluyor bize insanları anlamıyorum duyularımızı mı kaybediyoruz?

Gerçekten duyarsız olduk ülkemizin geldi o kadar acı bir durum var ki bunu maalesef insanlar fark etmiyor şu an ülkemize aslında bir iç savaş ın içinde kuşatılmış ve yağmalanıyor. Insanların Bunu görmezden gelmesi konuşmaması paylaşmaması ve ses çıkartmaması üzücü bir durum. Insanın da aslında acı bir sorun olan nedir biliyor musunuz? Bilgisi cahil bir kandırılmaya müsait bir toplumun olmasıdır. Bugün oturduğu yerde Bana bir şey olmaz diyenler fark etmiyor bakın burayı çok dikkatli dinleyelim... Parti fark etmeksizin herkes bitecek AK Parti'nin kafa adamları da diğer kafa Adamlarda ülkeden kendi uçağı ile gidecek. Vatan toprakları satılıp yağmalanıyor. İran'da Suriyeli ölüm mahkumların Türkiye'ye özellikle alınıyor İran bile kendi Savaş suçlu sunu asma taraftarıyken Hakan Fidan ben Recep Tayyip Erdoğan bunları affederek bizim ülkemize yollayabilirsiniz diyerek hepsinin Türkiye'ye doldurdular. Uyanın artık Türkiye bir iç savaşsa bunu anlamanız için kapınıza gelip gırtlağını birisinin kesmesi lazım değil ama yakında o da olacak. ben bu kadar duyarsız olan millet bur gecede yok olmaya mahkumdurlar... bunu siyaset tartışmak için yazmadim kafasindan o bu parti savunucuları sacma sapan yorum yapmasın melinizi kafanizin arasina koyarak gündemi gözden geçirin bırakın particilik tapmayi olanlari takip edin sonu göreceksiniz
Ne oluyor bize insanları anlamıyorum duyularımızı mı kaybediyoruz?
Güncellemeler
10 ay
Sorun süper seçilmiş teşekkürler paşam 🍺
Güncellemeler
10 ay
Duyarlı gösteren Bütün arkadaşlara teşekkür ederim
Ne oluyor bize insanları anlamıyorum duyularımızı mı kaybediyoruz?
Cevapla