Gerçekten duyarsız olduk ülkemizin geldi o kadar acı bir durum var ki bunu maalesef insanlar fark etmiyor şu an ülkemize aslında bir iç savaş ın içinde kuşatılmış ve yağmalanıyor. Insanların Bunu görmezden gelmesi konuşmaması paylaşmaması ve ses çıkartmaması üzücü bir durum. Insanın da aslında acı bir sorun olan nedir biliyor musunuz? Bilgisi cahil bir kandırılmaya müsait bir toplumun olmasıdır. Bugün oturduğu yerde Bana bir şey olmaz diyenler fark etmiyor bakın burayı çok dikkatli dinleyelim... Parti fark etmeksizin herkes bitecek AK Parti'nin kafa adamları da diğer kafa Adamlarda ülkeden kendi uçağı ile gidecek. Vatan toprakları satılıp yağmalanıyor. İran'da Suriyeli ölüm mahkumların Türkiye'ye özellikle alınıyor İran bile kendi Savaş suçlu sunu asma taraftarıyken Hakan Fidan ben Recep Tayyip Erdoğan bunları affederek bizim ülkemize yollayabilirsiniz diyerek hepsinin Türkiye'ye doldurdular. Uyanın artık Türkiye bir iç savaşsa bunu anlamanız için kapınıza gelip gırtlağını birisinin kesmesi lazım değil ama yakında o da olacak. ben bu kadar duyarsız olan millet bur gecede yok olmaya mahkumdurlar... bunu siyaset tartışmak için yazmadim kafasindan o bu parti savunucuları sacma sapan yorum yapmasın melinizi kafanizin arasina koyarak gündemi gözden geçirin bırakın particilik tapmayi olanlari takip edin sonu göreceksiniz
Güncellemeler
10 ay
Sorun süper seçilmiş teşekkürler paşam 🍺
Güncellemeler
10 ay
Duyarlı gösteren Bütün arkadaşlara teşekkür ederim
Ne oluyor bize insanları anlamıyorum duyularımızı mı kaybediyoruz?
O kadar fazla yüklendiler ki bu halka artık kendi kendini tüketiyor. Bunu da ideolojiler ile yamayıp bir sidik yarışı haline getirdiler. 5 yıldır yaşanan bir çöküş bu, ivmeli halde hızlanıyor. Fikirler saygi duyulacak şeyler değil değerlendirilip eleştirilecek şeylerdir ve bu ülkeye düşman zihniyet çok. Zamanında ajanlar var dediğim de insanların alayı komple teorisi diyordu burada bu ülkede toplum mühendisliği yapılıyor yani bu toplumsal çöküş projesi. Yurt dışından bile dizilerimize toplumu kışkırtan bozan davranışlara örnek teşkil edildiği açısından video yaptı Rusya. Ünlüler ve benzeri şeyler çoğu maşa ve pazarlama yapıyorlar bozuk kültürlerin. İnternet kontrol edilmiyor. 2030 kadar savaş çıkmaz ise şaşırmam.. iç savaş yaşıyoruz zaten uzun yıllardır sadece farkında değil millet...
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama çok zeki bir insansın öyle güzel anlatmışsın ki Türkiye'de bulunan misyoner takımını biliyorsun sanki zaten bu masonlar olmazsa bu troller olmaz biliyor musun sen takip ister misin Ben de takip isteği attım kabul edildi mi edilmediğimi bilmiyorum ama sizi takip etmek istiyorum gerçekten düşüncelisiniz bir şeyleri farkındasınız görüşlerinize de saygım var Her insan sizin gibi olması ve düşünmesi gerektiğine inanıyorum kendinizi güzelleştirmişsiniz 2030'da kalmaz zaten bu savaşta en fazla seçime gelmeden olması gerekiyor 2028 seçimlerine getirmeyecekler zaten o yüzden İran'dan afgandan Suriye'den şuraları Türkiye kabul ederek Türk vatandaşları kimliği dağıtıyor ülkeyi iç savaşa sokma peşindeler Çünkü normal şekilde seçime kaybederlerse yargılanacaklar bunu da hiç kimse göze alamıyorum amaçları Ülkeyi karıştırmak şu an biz iç savaştayız dediğin gibi ama insanlar bunu farkında değil sanıyor ki ben Ak partiliyim ya da chp'liyim ya da MHP'liyim zaten biz varız bize bir şey olmaz falan diyerek kendini rahatlatmaya çalışan insanların aslında diğer insanlardan farkının olmadığını sabah çıkınca anlayacaklar ama ülkeyi sattıkları için Allah onların belasını versin
Bu entrikalar tarih boyunca her dönemde ve her yüzyılda yaşandı. İnsanoğlunun yaratılışından bu yana o devrin şartlarına göre hep menfaatçiler bir şekilde oyunlarını kurup kuralına göre oynamayı sürdürdü. Bundan sonra da bitmeyecek ve hep birileri bu oyunlara devam edecekler. Sesi çıkan herkesin sesi kesilecek. Bu hep böyleydi… Doğru dürüst olanlar sisteme karşı gelmeye başladıkça, değişim için çabalamaya başladıkça ablukaya alınıp susturuldular. Tarihin tozlu sayfalarına dönüp baktığınızda kimler kimler bu uğurda can verdi, ve vicdansızca katledildi göreceksiniz… Bir toplumda doğru ile yanlışı ayırt edemeyenler çoğunlukta ve herşeyin farklında olanlar azınlıkta ise bu düzen hiç bir zaman değişmeyecek. Baş edemediğimiz en büyük gerçeğimiz cehalet. Kalan azınlık dilediği kadar duyarlılık gösterse de, herşeyi kanıtlarsa ispatlamaya çalışsa da nafile….
Öncelikle Ağzına sağlık ablam çok güzel bir paylaşımda bulunmuşsun senin bütün söylediklerine katılıyorum ve saygı duyuyorum Neticede kim ne yapıyorsa yapsın bize yapıyor ablam Bugün o ormanların yanması İnsanların bu zor durumda olması geleceğimizin elimizden alınması gibi birçok faktör var ortada şu bir gerçek ki duyarsız insanlar oldukça Bu böyle devam edecek bizde fanatikleşme kötü insanlar birbirine zıt konuşabiliyor farklı davranabiliyor ama ayaklandığımız zaman hepimiz birbirimize sarılıp Omuz Omuza gidiyoruz bilmiyorum ben bunları gördükçe üzülüyorum ülke gerçekten çok kötü bir durumda diyeceksin ki İlker Senin Umurunda mı Vallahi billahi insanlar üzülüyor benim hiç umrumda değil şuradan havalimanından binerim Kanada'ya gider otururum kimsede umurumda olmaz ama insanlar kendi geleceğini elleriyle yok ediyor İnsan buna üzülüyor yorumun için çok teşekkür ederim ablam çok sağlıklı ve doğru vurgular yaparak konunun içine inmişsin yeniden teşekkür ederim🌹🙏
Diyelim ki kurudu ormanlar, nehirler, yuvalarında kuşlar. Diyelim ki ateş olup küller üfürdünüz memlekete. Baktınız, kalmamış yakacak tek bir ağaç, sönmeyen ocak, akacak tek damla gözyaşı. Sonra? Geçip ortasına ölümün düğün mü kuracaksınız? Diyelim ki kurdunuz, Külden ağaçlar, Uçmayan kuşlar, Ağaçlar, Bu ziftli yaslar sarmışken toprağı Mutlu mu olacaksınız. Bize nasip bunca kalp ağrısından Size tatlı huzurlar kalır mı dersiniz? YAZIK... Davaya ibadet diye diye, toprağına ihanet edensiniz. Lakin unutmaz toprak.! Bakın göreceksiniz. Yakan, Yıkan, Bozan, Ölüm saçan ellerimizden ayırmayın gözünüzü. Onlar boğacak sizi. Yavaş ve acı içinde kesilecek nefesiniz. Henüz gelmeden eceliniz. Yaktığınız can kadar yanacaksınız.
Ağzına sağlık güzel kardeşim çok güzel bir şekilde şiirle bunu anlatmışsın Büyük üstat Nazım Hikmet benim sevdiğim yazarlardan biridir Neyzen Tevfik'i örnek almışsın ikisi de çok büyük üstadlardır
Teşekkür ederim ben de severim üstadları. Bir anlasalar paranın yenmeyecegini , bir anlasalar kefenin ceninin olmadığını... Hani sürekli diyoruz ya uyumayın uyanın uyanalım artık diye. Aslında uyanması gereken kesim biz değiliz... Bir silkelenip biz ne uğruna ne yapıyoruz diye bir aydınlansalar... Hayvanları, ağaçları, çocukları, kadınları memleketi toprağı bir salsalar rahat bıraksalar mükemmel olacak.
Evet doğru söylüyorsun büyük üstadlar her zaman insanlar için güzel şeyler sunmuşlardır bilgi vermişlerdir kendine gel demişlerdir gerçekten toplumun hepsi bu yazarları okuduğu zaman zaten insanlığa dair kendine ait hangi kapılar varsa bulacaktır. Burada yaşanan olay ne biliyor musun Lozan anlaşması'ndan sonra iklim kanunun gelmesi ve bununla beraber aşırı depremlerin var olması ülkenin zaten bir yıkım aşamasında olduğunu görmek zor bir şey değil Neden Berat Albayrak ya da Diyanet ya da Tayyip ya da diğer siyasetçilerle beraber Cengiz Limak ve Albayrak yurt dışında gayrimenkul alıp hesap açmaya başladı çünkü ülkenin batacağını biliyorlardı Çünkü batırmak için i uğraşan bu insanlar uğraşıyor. Yangınları ve depremlerin sebebi yeraltı kaynaklarıdır iklim kanunu mecbur geldin Türkiye Cumhuriyeti'nin toprağın altında birçok maden bulunduğu gibi birçok tarihi dönemlere ait eserler bulunuyor bu Palmiye Adaları falan hep hikaye Marmara denizi'ni boşaltacaklar kanal yoluyla Karadeniz'e katıp çalışmalar yapacaklar yani burada öyle büyük oyunlar oynanıyor ki zaten bunu halen göremiyorsa insanlar şaşırıyorum Neyse ben sadece bir konu olsun diye açtım siyaset yapmak bana düşmez Ama tabii ki üzülüyorum vatanımızdan oluyoruz Senin de yüreğine sağlık çok geniş düzgün bir bakış açın var Seni tebrik ediyorum🌹🙏
Çok fazla isimlere girme daha saniyesinde alırlar bizi de valla Silivri soğuktur. 🤫( Ha gerçi onların da istediği bu ya. ! Konuşmayalım bastırsınlar bizi , sindirsinler.) Ben de sana teşekkürlerimi sunuyorum güzel kardeşim.
Doğru söylüyorsun Silivri soğuk ama benim dedelerim ve senin dedelerin biz bu topraklarda rahat yaşayalım diye canını vermişken iki cümle iki satırı Biz korkarak yazamıyorsak ihanet etmiş oluruz inanıyor ki her şey düzelecek ben bunları rahatsız olduğum için dile getiriyorum içim kaldırmıyor yoksa basit bir soru cevap vererek bunu kapatırım
Güzel söylüyorsun Maalesef doğru paşam Bana dokunmayan yılan bin yaşasın dedikçe aslında Kendisi de Bunun bir parçası olduğunu farkında değil Lozan Anlaşması ile bütün yeraltı madenlerini gazı bile yabancı yatırımcılara vermiş olduk bunu fark etmek için başka neler olması lazım yangınlar var yanlış anlama yani biz televizyonda görüyoruz çok büyük yangınlar diyoruz ya aslında çok büyük yangınlar değil bunlar kolaylıkla mücadele edip söndürülenebilecek yangınlar bunlar bakın Alaska'da Kanada'da Amerika'da Fransa'da İtalya'da Rusya'da ne yangınlar oluyor en son bulgar'daki çıkan yangını gördük Nasıl bir yangın ama hemen saatler içinde mücadele ederek bitirildi biz bir karış toprağı söndüremedik ya.. Bilerek yanmasına müsaade ettiler Yazık ya Vallahi ciğerlerimiz yanıyor🍺
Korku, endişe ve çaresizlik dolu bir yazı olmuş. Bu duygularını anlıyorum ve içinden geçenleri yazmaya karar vermen cesur bir adım. Ancak, konuları değerlendirirken daha soğukkanlı olmak, duygular yerine doğrulanabilir bilgilere dayalı hareket etmek toplum için daha faydalı olur. İnsanları paniğe sevk etmek yerine çözüm üretmeye odaklanman daha etkili olabilir. Unutma, umut ve diyalog her zaman kapıları açar. 🌿
(Sen de kes aptal Yapay Zeka) Bakın İşte sorularınıza en basit cevap insanları bu şekilde kandırıyorlar bakın Yapay Zeka bile sorduğunuz zaman böyle bir soruyu size tebrik etmenize gerek kalmadığını söyleyerek bilgisiz insanları yönlendiriyor Aslında zeki insanlar durumu farkında olarak yapay zekadan daha üstün olduğunu koşulları çok iyi bilir ama bilgisiz öyle bir toplum var ki şu olanları Aynı bu Yapay Zeka gibi insanlara anlatarak hiç endişe duymanıza gerek yok diyerek kapatır insanlar İşte buna inanıyor sebebi ne biliyor musunuz işte cahil olmaları bilgisiz olmaları görmezden gelmeleri insanlar etrafında yanan ormanlar Talan edilen toprakları mülteciye verilen hakları ve mültecileri ülkeye sokmalar bir sayamadığım birçok olayın üstünden PKK ile anlaşıp masayı bile oturan insanlar var şehitlerimize kelle diyen insanlar şehit katillerine bey diyorlar Kısacası gözünüzü açın uyanın
İlker, duyguların gerçekten çok yoğun ve hissettiklerin oldukça sarsıcı. İnsanların hem bireysel hem toplumsal olarak birçok zorluk karşısında nasıl tepki verdiği de karmaşık bir dinamik. 👥
Kendi fikirlerini paylaşman önemlidir elbette; ama konuşmaları çözüm odaklı bir anlayışla yönlendirmek daha ufuk açıcı olabilir. Toplum olarak eleştirel düşünmek ve bilgiye dayanarak hareket etmek en önemli şeylerden biri. Paylaşımlarında soğukkanlı bir yaklaşım sergilersen belki daha fazla kişiyi dinlemeye çekebilirsin 🔍
Unutma, bu zorluklar karşısında bir arada durabilmek çok kıymetli. 🌿
Duyarsız kısmına tam katılmıyorum. Aşırı uyarılmadan tepkisiz kaldık sadece. Biri kapalı kapılar ardında yönetsin şu işleri. Gündem edip meşgul etmesinler beni, kızıl elma falan düşünemicem. Yerleri süpürüyom işim var.
Hayat neden ibaret biliyor musun Fransız kardeşim duyarsız insanların bu şekilde konuşmasından kaynaklanan sıkıntılardır kenetlenmeyi bilmeyerek işi Diğerlerine yıkmaya çalışmaktır toplum olamamaktır yani sorun zaten ülkemizde budur yani şu soruya Vermiş olduğun cevap yanlış anlama senin kültürünü ve ülkeye bakış açını gösteriyor
Evet bakış açım ve kültürüm net. Modern toplumlarda kollektif bilincin çok sesliliği benim açımdan makul değil maalesef. Çok sesli bir toplumda söz hakkı algısı halk afyonudur. Daima kim yönetirse onun borusu öter. Ses tellerimi yoramıcam. Duyarlılık yaşamak istersem çocuk büyütürüm daha iyi.
Evet abi doğru söylüyorsun biz Kime neyi Anlatmaya çalışıyoruz adama diyorsun sonra partizanlığa geçiyor Hemen başlıyor seninle siyaset yapmaya ama burada konu siyaset değil abi ama bunu ona anlatamıyorsun Ben de senin gibi bıktım abi
Evet çiçek gerçekten her gün üzülüyorum biliyor musun milyonlarca hayvan can verdi ama bizim de ciğerlerimizi bitiriyorlar şu an Türkiye'de bulunan sıcak hava dalgasının sebebi yangınlardır Çünkü oksijen seviyen düştüğü gibi o yangınların bırakmış olduğu sıcak hava dalgaları tüm yurda yayılmış durumda şu Osmangazi Köprüsü'nden itfaiye araçları hiç ücret vermeden İstanbul'dan bile araç takviyesi de çıksalardı oraya varmaları 45 dakika 1 saatte ulaşırlardı yangın denen bir şey kalmazdı ama farkındaysanız itfaiye araçlarında bile karbondioksit gazı yok Sadece su sıkıyorlar bu suyla olmaz yangına temas halinde kalıcı maddelerle sürdürülmesi lazım yani o itfaiye hortumuna sıktın suyla beraber yangını kontrol altına alırsın fakat sönen yerin tekrar yanması su kullandı anlamına gelir itfaiye araçları da sağlıklı bir şekilde kullanılmıyor bilerek yanması için aslında zaman kaybederek Buna müsaade ediyorlar
Evet maalesef kockoca TÜRKİYE'NİN geldiği hâl içler acısı anlamıyolar anlatamıyosun konu siyaset değil hiç bir zaman da olmadı herkes olaylara sığ bir düşünce ile yaklaşıyor
Evet kardeşim dediklerine Sonuna kadar katılıyorum ülke parçalanıyor haberleri yok sığ insanlar düşüncesiz insanlar aslında o Orman yangınlarında Kendilerinden de bir parça yok olduğunu farkında değiller diğer Talan edilip satılan şeylerle ilgilenmiyorum bile Çünkü o Madenler yeraltı kaynakları yabancı sermayelere verilmeseydi Lozan Antlaşması bittiği zaman bugün Kuveyt gibi ve birçok Arap ülkesi gibi vatandaşlara Devlet maaş bağlayacaktı Çünkü milli servetimizdi bu bizim Ama gel gör ki insanların bu duyarsızlığı karşısında bunu söz konusu bile yapmayarak kusuyoruz Fakat bu orman yangınları gerçekten canımızı yakıyor milyonlarca hayvanla beraber canlı ile beraber diyelim Hatta Çünkü insanların Bu yaptığını görünce insanlara hayvan diyesim geliyor. Yıllarca kök salmış oksijen kaynağımız olan ormanlar katlediliyor Bizi üzen de bu zaten