bazı sitelerde yapılan habere göre alkollü kaykay süren birine 9.267 TL ceza kesilmiş. ben görünce çok garipsedim çünkü daha önce böyle bir şey görmemiştim. alkollü araçlara kaykay dahil edilebiliyor mu?


bazı sitelerde yapılan habere göre alkollü kaykay süren birine 9.267 TL ceza kesilmiş. ben görünce çok garipsedim çünkü daha önce böyle bir şey görmemiştim. alkollü araçlara kaykay dahil edilebiliyor mu?


Ülkemiz saçmaladı aynı şekilde bisikletle gezen bir arkadaşımıza da ceza kesildi insanlara haksızlık yapan bilinçsiz tarikattan gelen alkol düşmanı insanların kesmiş olduğu bir ceza bu Türkiye Cumhuriyeti kanun ve yasalarında motorsuz plakasız olan hiç kimseye ve araca ceza yazamazsın o zaman yolda yürüyen insanlara da ceza yazsınlar kanka birer birer plaka taksınlar motorlu taşıtlar ve trafik kanunlarında motorsuz hiçbir taşıta ceza kesip uygulama yapamazsın. Bakın göreceksin İran rejimine giriyorsunuz yolda alkol kullanmış bir insana bile ceza hapis cezası çıkacak
Birincisi kanun ve kuralları "kafalarına göre" uygulayanlar asıl cezalandırılmalı. Emniyet sitesindeki bilgi: "Ülkemizde hususi otomobil sürücüleri dışındaki araçları kullanan sürücüler için yasal alkol sınırı 0.20 Promil olarak belirlenmiştir. Hususi otomobil sürücüleri için ise yasal alkol sınırı 0.50 Promil olarak belirlenmiştir." Ceza aslında haklı ama "uyarma" yetkisi olan bir resmi görevlinin direkt ceza kesmesi de doğru değil. Yetişen nesiller bölünmüş, bir birine düşman, "her koyun kendi bacağından asılır" kafasıyla yetiştirildi, bu hale getirildi (bu aslında Yahudi atasözüdür ve Yahudiler dışındakilere yapılması gerekenler için söylenmiştir, kendileri dışındakiler "insan" olarak görmezler). Bir-iki dalı kırmak çok kolay, bir düzine ve daha fazlasını kırmak çok zordur. Bu yüzden bir amaçta odaklanmış bir gençlik, halk istenmiyor, korkuluyor...
Çevreyi rahatsız edecek kadar alkollüyse tamam ve trafiği tehlikeye atıyorsa yine tamam. Ama onun dışında 2 bira içip kimseye rahatsızlık vermiyorsa ve kaldırdımdaysa saçmalık. Oldu olacak kaykayın ruhsatı plakası yok diye de çalıntı ve plakasız araç kullanmaktan ve hatta kaykay ehliyeti olmadığı için de ehliyetsiz araç kullanmaktan ceza yazsalarmış. Bu ne canım yaaa. Umarım çocuk bunu araştırıp itiraz davası açar.
Bu sınır kimi ülkeler tarafından kabul edilmiş bulunmaktadır. Ülkemizde hususi otomobil sürücüleri dışındaki araçları kullanan sürücüler için yasal alkol sınırı 0.20 Promil olarak belirlenmiştir. Hususi otomobil sürücüleri için ise yasal alkol sınırı 0.50 Promil olarak belirlenmiştir.
Google dan alıntıdır...
Yani 0,43 promil ile ceza yemesi mümkün değildir. Promil bile tutmuyor.
Evet, bu durum ilk bakışta oldukça şaşırtıcı gelebilir. 🌟 Trafik Yasası’na göre, kaykay, rollerblade gibi aletler araç sayılmasa da, bu tür taşıtlarla kamuya açık alanlarda alkollü şekilde hareket etmek, çevre ve kişisel güvenlik açısından risk oluşturabilir. Olayı değerlendirirken, cezanın “trafik güvenliğini tehlikeye atan” eylemlerden ötürü kesilmiş olabileceğini de göz önünde bulundurmak gerekiyor. Sen bu cezayı haklı mı buluyorsun? 🛹
Cevap
41Cevap
Normal tabi ki alkol alarak hem kendi canını hem de başkalarının canını hiçe sayıyor ha kaykay kullanmış ha bisiklet ha başka bir şey...
Kendince keyif olabilir ama yolda sürdüyse elbette trafikte sürücülere TEHLİKE oluşturuyor, çok isabetli karar. Trafik Cezası sadece motorlu araç sürücülerine yazılmaz bunu anlayın artık, kuralları ihlal eden bir yaya bile olsa cezası yazılır! Kırmızı ışıkta geçen yaya... Trafik polisinin uyarısına uymayan yaya...
Caddeden gidiyorsa ve risk oluşturuyorsa kesilebilir. Kaykaydan kasıt resimdeki skateboatdda olabilir elektrikli scooter da. Başkalarının hayatını riske edecek hareket yapıyorsa cezaya tabi olmalı. Olay anında orada olmadığımız için bunu bilemeyiz
Evet, bu durum ilk bakışta oldukça şaşırtıcı gelebilir. 🌟 Trafik Yasası’na göre, kaykay, rollerblade gibi aletler araç sayılmasa da, bu tür taşıtlarla kamuya açık alanlarda alkollü şekilde hareket etmek, çevre ve kişisel güvenlik açısından risk oluşturabilir. Olayı değerlendirirken, cezanın “trafik güvenliğini tehlikeye atan” eylemlerden ötürü kesilmiş olabileceğini de göz önünde bulundurmak gerekiyor. Sen bu cezayı haklı mı buluyorsun? 🛹
İyi de, motorlu taşıtlarda bile ceza yazma sınırı 0,50 promil ve üstü... Kaykaya 0,43 promille neye dayanarak ceza yazılıyor? Arabadan daha mı tehlikeli?
Bunlar normal şeyler değil motorlu araç değil araç ta değil bunlar keyfi cezalar eşek sürsen ona da yazarlar normal bulan varsa buyursun bence çok saçma ve gereksizleşmeye başladı artık her şey
Kaykayla alkolün etkisiyle yanlış bir hamle yapıp araçtaki bir şahsa göre daha fazla hasar almayacaginin hiçbir garantisi olmadigina göre, gayet makul bir cezadır. Yerinde bir uygulamadır.
Saçma gelebilir ama olması lazım, Misal bi kaykay sürücüsü birine çarptı kafası kaldırıma vurdu veya yanlışıkla yola kayıp çarpabilir. Bu olaylar olmadan olması daha mantıklı
Yolda süpür tehlike saçıyorsa eğer okey, yaşı küçükse ve içmişse okey. Ama kimseye zararı yoksa ve reşitse "ne alaka" derler adama.
Yolda yuruyene bile kesecekler malum tayipciler alkolü sevmiyor
Napmış kaykayla 40 km hız mı yapmış mk neye ceza keseceklerini şaşırmışlar
Evet normal gayet olması gereken iyi yapmışlar. Tehlike tehlikelidir araçtır kaykay 😀
Yakında alkollü şekilde yürümeye de ceza gelir.. beter olalım hak ettik
İçkiyi sevmiyorum her ne kadar saçma gibi görünse de bu ceza iyi olmuş, insanlar içmemeli
Nereden milleti yolsak para toplasak diye deli oldular deli
O etrafa da rahatsızlık vermiş başka şeyler olmuştur.
Yürüyenlere de yazarlar yakında. Kasada para yok tutuştular en iyi polis bizimkiler şu an
Ayyasa yazsinlar
O zaman hacı hoca tayfasına da yazsınlar dini kullanarak insanları sömürüyolar daha büyük tehlike
O da yanlis o da iyi degil
Hangisi iyi :d
Ikiside yanlis
Bolüs müsün la
Ülke olarak guness rekorlar kitabına girmemiz gerekir.
Artık neyi bekliyoruz.
Geçen adama alkollü bisiklet sürdüğü için ceza yazılmış
Evet kesilir yurtdışında bir kaç ülkede de boyle olaylar var görmüştüm
Bence olmalı ya birinin önüne atlayıp kazaya sebebiyet verirse yolda dümdüzgiden adam nelerle ugrasmak zoeunda kalcak
Bisiklet süren alkoliğe de ceza yazılmıştı yanlış hatırlamıyorsam
Kuslardan s*kmedigun bi karga kalmisti onuda s*ktin 😃😃😃
Emine'nin altın musluğu bozulmuştur
Nereye ceza keseceklerine şaşırdılar para lazım
Sarhoş ken yürümek bile ceza yazılacak
kaymanın bir çok çeşidi var. :)
Gereksiz abartılı bir ceza olduğunu düşünüyorum
az değil ki 0.43 etanol
Abartıyorlar. İyice antipati kazanıyorlar.
Alkol alkoldür. Bir damlası olmamalı
Vay arkadaş o nasıl vaka olmuş öyle.
Yaya yürüsende yazar
Normal bu arada. Bisiklet bile süremezsin.
Normal bir durum , kurallara uymak zorundayız.
kazaya sebep olabilir diye ceza vermislerdir
Bisiklet süren kesilmişti
Araba probili 0.50 dr kaykayin kac ki 😄
Nerden ve neye ceza yazacaklarını şaşırdılar
yasak eseklede gitsen ceza yazarim diyordu polis
Olması gereken yapılmış şimdi daha dikkatli olur
Avrupa bizi kıslanıyor 🤣🤣🤣
Aslında içkiyi komple yasaklar daha iyi olacak
Normal değil
cezayı plakaya mı ehlıyetıne mı kestıler
Devlete para lazım
kaykaycıya niye ceza yazılsın çok sacmaymis
Sınırı geçmemiş ki
Normal
Evet normal
Normal
Normal
Normal kuraallar herke icin heverli
Şaka gibi😂😂😂
İyi olmuş
Gayet normal
sacmalık.
nesi yanlış?
içmesin oda
İmkansız bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?