Hava çok sıcak diye ağlayanlara ne demek istiyorsunuz?

Kardeşim sanki Ocak ayındayız da havanın sıcak olmasını dert ediyorsunuz. Farkında değilsiniz galiba ama temmuzun ortasındayız tabi hava sıcak olacak.

Neyse bu bahaneyle bundan sonra en sevdiğim mevsimin yaz olduğunu da dile getirmek sizi bilgilendirmek isterim öptüm 💕🌞

Dört üç iki bir sendeki sorun bence kibir
Dört üç iki bir sendeki sorun bence kibir
Hava çok sıcak diye ağlayanlara ne demek istiyorsunuz?
Cevapla