31 Temmuz 2025 tarihine kadar 15 TL olan ehliyet yenileme ücreti, 1 Ağustos itibarıyla 7 bin 438 TL’ye çıkacak. Bu kadar fiyat farkı olması normal mi sizce? Bu zamana kadar yeniletmeyen kalmamıştır ama yine de çok.

31 Temmuz 2025 tarihine kadar 15 TL olan ehliyet yenileme ücreti, 1 Ağustos itibarıyla 7 bin 438 TL’ye çıkacak. Bu kadar fiyat farkı olması normal mi sizce? Bu zamana kadar yeniletmeyen kalmamıştır ama yine de çok.

evet normal çipli ehliyet çıktığından beri dile getiriyorlar yenileyin hala eski kimlik kartını kullanan var devletin yerinde olsam son tarihten sonra yenilemeyenlerin ehliyetlerini iptal ederim gidip bir daha almak için uğraşsınlar akılları başlarına gelir
Zamanında haçlılar bu topraklara hükmetseydi eminim bu millete bu denli zulmetmezlerdi, zulmedemezlerdi, Avrupa Standartlarında bir hayatımız olurdu ak😒 Ama neticede burası Türkiye Cumhuriyeti işte, hele bi başkaldır, hele bir hakkını ara, hele bir protesto et!.. Gör bak o zaman dünya kaç bucak, bu devlet sana neler çektiriyor😒
Devlete para lazım para devlete para vermekten kaçınmayın aç mı kalsınlar taş mı yesinler o hükumettekiler ülkeyi yönetenler nasıl binecekler Mercedeslere nasıl en iyi elbiseleri giyecekler nasıl en güzel evlerde yaşayacaklar nasıl yurtdışındaki bankaları para dolduracaklar biraz vicdan sahibi olun
neredeyse 10 yıldır ehliyetinizi yenileyin diyorlar 15 liradan hala inatla yenilemeyeceğim diyenler var onlar için normal ama yeni tip ehliyetin süresi dolana da bu paraysa çok aşırı fazla
Cevap
68Cevap
Eee vergi devletinde yaşıyoruz gadası
Normal değil tabi ki de
İktidar yanlısı değilim ama bunu doğru buluyorum. Kimse kusura bakmasın ehliyet bu ve kaç aydır söylendi de gidip yenilemiyorsan paşa paşa ödeyeceksin. Hatta bana kalsa sicile bile işlenmeli. E sonuçta bir kişiye de zarar verebilir bile bu şahıs ben doğru buldum kararı
Bu fark gerçekten çok büyük ve anormal görünüyor. Böyle ani ve yüksek zamlar, vatandaşın bütçesini zorlar ve adil bir artış gibi algılanmaz. Umarım yetkililer bu konuda daha makul bir düzenleme yaparlar.
Haklı olduklarını düşündüğüm ender konulardan biri bangir bangır söylüyorlar haberler veriyor bir zahmet degistirsinler gerçekten hala eski kimlikten kullanan var
Milleti soydukça soyuyorlar ya normal deyil hiç bir şey, herşeye hergün zam üstüne zam olan millete oluyor
Bence Az bile. Biz hak ediyoruz , meclis lokantası en dandik yerden bile daha ucuz. Resmen milletle dalga geçiyorlar. Oy vermeye devam edin siz
Sen modsun
Beter olun inşallah
Znsndnsmdm
İnsanları soymak için her gün yeni bi icat çıkarıyorlar ehliyetimi yeni aldım 10 sene sonra 7 bin tl olan yenileme ücreti benim zamanımın 10 sene sonrasında kim bilir kaç olur acaba😡
ne alaka
@yükselenakrep 10 senede bir ehliyet yenilemek zorundasın.
bunu 2022 de söylediler yenilencek değiştirin diye sen hala kaç senedir 15 tl gibi rakam veremiyorsan umursamıyorsan devlet senin bu zaafından kolayca yararlanır.
Mesele 15 tl değil ki 7 binden bahsediyorum ben
Halki soyma peşindeler boş işler bir şekilde sizi soyacağız diyorlar yakında oksijen tüpü ile geleceğiz. Hava sokumak parayla
Kasaya para lazım
Ama abartmışlar ya 🤔
Tm parası cok olan versinde dar gelirli insan nası vericek bu kadar parayı el insaf 🤔
Gayet normal az bile.
Yıllardır yenileyin yenileyin diyorlar. Bizim insanımız da avel gibi beklıyor.
Normal çünkü bizim millet ucuz diye yapmazdı zam gelecek dedin mi hepsi yapar
Bu fiyatlar keşke seçene uygulansa hatta akpliler iki üç katını ödese
@Majeste41 giriyorlar zaten bankaya gitmiyorsun galiva ya da hiçrandevu almıyor musun amca. Endeskopi kolonoskopi randevuları bile en az 4ay sonrasına veriliyor ultrason falanda keza öyle bir ara doktora git. Çöpüde siz seviyorsunuz avrupanın çöpünü bile aldığınıza göre.
@Majeste41 araştırmadan konuşan sensin. Türkiyeden bir haber yaşıyorsun amca.
@Majeste41 lan ailemden bilmesem inancam kuru ekmek peşindeymiş hadi dayı işine ya. Rezalet görmek iatiyorsan sgknın bugünkü borcunu nasıl dplandırıldığını araştır. Gürülümden defol git sıktın tenekede anandır içoğlanı.
Sadece enflasyonda degil
Vergide bile vahşeti yaşıyoruz
Tepkim ektedir🙄
https://www.youtube.com/embed/L6KhaC_1xskMilletin dünyadan haberi yok mk 2016 öncesi için 15 TL sonrası için 1700 TL fotoğraf yenileyecektim vazgeçtim
2023de ehliyetimin süresi bitti ama pandemiden dolayı herkesin ehliyetlerini devlet baba 3 sene otomatik uzattı sağolsun. Putin baba 🇷🇺
durmak yok yola devam. beraber ıslandık biz bu yağmurda
😆😆😆😆
Normal. 40-50 bin falan olsa da normal. Allah zeval vermesin
devlete para lazım sayın bakan mtvyi de 2defa almıştı zaten nedense trafik ücretleri çok zamlanıyor
Soyguncu Hırsızlar olduğu sürece normal halkı soymaktan zevk alıyorlar
Hırsızlar ülkesinde yaşıyoruz normal. halka ceza yazıp gezen tavuk gibi ülke ülke geziyorlar
Zama bak... yüzde kaç olduğunu hesaplamaya korkuyor insan...
Halkın kazandıgı 3 kuruş paradır. Recdp tayyip erdogan halkın kazandıgı 3 kuruştan 2.85 alıyor. Gerçekten altın köşklerden kalkmıyor. Yetmiyor heryere halkın parasını savuruyor. Bence hiç kimse ehliyet almasın, araba almasın hatta mümkünse hiç kullanmın herşeyi boykot edin kazandıgınız 3 kuruş oarayı bile boykot edin. Hakkınız olanı arayın.
Sen acaba erdoğanın aldığı sorumluluğun %1ini yapabilir misin? Adam ülke yönetiyor ülke bakkal dükkanı değil.. Asgari ücret alıp, apartman da mı oturacaklar 😂😂
Normal çünkü devlet onu 2.5 sene uzattı normal de 2022 31 aralık da son du
Kendilerince insanlara zorunluluk olsun diye getirdiler bu ücreti
Halkı soyup soğana çevirmece, Allah cezalarını versin.
Bu ücret eski ehliyetler için geçerli, yenilenmiş ehliyetlerde böyle bir fark yok.
Kırmızı ışıkta geçince neden ceza ödüyoruz der gibi bir soru olmuş
15 lira para bile değil, senelerce zam yapmamışlar bu yüzden fiyat gayet normâl
Normal devlete para lazım daha bunun gibi bir sürü şey var
Bu ülkede normal olmayan o kadar şey normalleşti ki o da normalleşir merak etme 😂
Türkiye de hiçbir şey normal değil ki. İnsanlar da dahil.
Devlet kasasını boşalttılar
sonra halk dolduruyor işte
Kimler yenilemeliymiş? 🤔 2020 de B ehliyete A-1 eklettim, tekrar mı yenilemem lazım acaba 🤔
E ben bu sene aldim napcam yenilenebilir mi zam gelmeden dndhdgdhd
Şansa bak, zam gelmeden ehliyeti kapman iyi olmuş dndndnd
Hiç değil aşırı fazla. Kaç katı ceza ücreti. 2 güne yapcm bunu inşallah
Ben yeniletmedim çünkü Yaşım 45 oldu arabam yok Param yok araba alacak hevesim yok araba alacak param da yok umurumda da değil O yüzden yeniletmedim öyle duruyor
Ben yenileyemedim, yetişmeyecek ve 7,500 ödeyecem 😅
15 lira 15000 TL oldu artık 😄 7438 TL gene iyiymiş dua edin de 15000 TL yapmadılar.
evet normal ben bu ehliyeti değiştireli 3 sene oluyor. devlet değiştirin diyor insanlar hala eski ehliyetle geziyor. şimdide değiştirmesinlerde göreyim. 15 lira nedir zaten sakız parası
yorumlar cahillik akıyor devlete para lazımmış 15 tl veremeyenlerin komik bahanesi. bunlar sanıyorki her ehliyet değişcek ama devlet 3 4 senedir bagırıyor cipliye gecin diye
"Biz vatandaşımızı hiçbir zaman ezmedik" 😏
2016 öncesini kapsiyormus.. yakin tarihli olanlarda yenilesin.. normal tabi fakirler araba kullanmiyor. zenginlerden alacaklar fakire verecekler.
dış borçlanma her gün artiyor devlet emeklinin parasini odemek icin bile borçlaniyor oyle bir seviyeye geldiki bu borc aldigimiz ana paranin faizleri ana parayi gecti borcun faizini odemek icin borc aliyorlarbu yuzden halki somuruyorlar
Onu eski ehliyeti gecis suresinde yenilemeyenlerin cezasi gibi dusunun. Adamlar para almak. icin turlü bahaneler buluyor iste yapacak bisey yok.
Sağlık raporu da ücretli artık, yani amaç para tokatlamak
Normal devlet sana 5 yıl süre vermiş 5 yıl boyunca yapmayip son güne bırakırsan trafikten men edilmesiğine şükret
6 yıldır aynı fiyattı şimdiye kadar beklenildi süre uzatıldı
Sağlık raporu artık 250 TL sağlık ocağında. evet bu miktar çok fazla.
T. akipp atar mısın lütfen
Ne münasebet
normal tabi. bi işi de önemseyip yapın evinize hizmet bekliyorsunuz. hala eski kimlik kullanan tanıdığım var ya. aşırı sorumsuz bi zihniyetsiniz. bas bas söylüyorlar gidin bi zahmet yenileyin ne engel var?
Normal degil lakin adamlar bi senedie uyari yapıyor eger o ücreti odemek istemiyorsan gidip degistireceksin ha duyulmicak biseyde degil heryerde surekli bahsi geçiyor firsat vermemek için gidip değiştirmek lazim
Bence yenilemeyen kalmamıştır zaten uzun zaman oldu
5 yıldır her yıl yenileyin diye bin tane haver yapılıyor bi zahmet yapsalarmış
Yine ertelerler tarihi 😁 fark da olsun bir zahmet aklı havada gezenler e derd olur
Verdiniz yetkiyi aldınız zamlı etkiyi...
u rası tükiye şaşırma.
uzatılırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
o kadar bekleyip yaptırmayanlar için normal
Akp turkiyesinde hersey normal.
Normal olan ne kaldı ki
ulkenin normali mi kaldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?