Farklı ırkların yaşadığı bir ülkede, ülkenin adının tek bir ırkı temsil etmesi doğru mu sizce?

Mesela ABD'nin ismi bulunduğu kıtanın adından geliyor. Amerika kıtasında olduğu için ülkenin adını Amerika yapmışlar. Türkiye'de Avrupa ve Asya kıtasında olduğu için adı Avrasya olarak değiştirilebilir. CHP, AKP ve MHP'liler bu konuda hemfikir olur mu?

Ülkenin adı Avrasya olsun
Ülkenin adı Türkiye olarak kalsın
Benim daha harika bir önerim var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Farklı ırkların yaşadığı bir ülkede, ülkenin adının tek bir ırkı temsil etmesi doğru mu sizce?
Cevapla