Askerlik hakkında boş keseden atıp tutan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Popüler bi soruda gördüm bazı kadınlar erkeklik taslamış "bedelli yapana erkek mi denir ya erkek dediğin gider paşa paşa askerliğini yapar gelir" demiş. Bi erkek çıkıp "boş yapacağınıza o zaman siz de askerlik yapın" deyince de "o zaman erkekler de doğum yapsın" gibi saçma argümanla üste çıkıyorlar. Bi kadın olarak askerlik hakkında yorum yapmanın doğru olmadığını düşünüyorum, sonuçta erkek değilim, erkekler daha iyi bilir. Sizce kadınların askerlik hakkında konuşmaya hakkı var mı? Bence yok.
Askerlik hakkında boş keseden atıp tutan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla