Üst dönem askerlerin alt dönem askerleri bu şekilde ezmeleri doğru mu?

Üst dönem askerler alt dönemlere bir oyun oynamış. İki grup uzun eşek oynarken üst dönemler hakemi kafalayarak alt dönemlerin sürekli eşek olmasına neden olup sırtlarına binmişler. Alt dönemler ise yükün altında sürekli ezilmek zorunda kalıyor şaka yüzünden. Neden yeni gelen askerlere böyle şakalar yapılır

Askerlikte bu tarz şakalar doğru mudur?

Üst dönem askerlerin alt dönem askerleri bu şekilde ezmeleri doğru mu?
Cevapla