Bir kesimin erkeklerin askerde amelelik yaptığını, diğer kesimin ise savaştığını söylediğini duydum. Bu nasıl oluyor ki?

Zorunlu askerlikte cidden 20 yaşına gelmiş birisi bile eğitim alıp savaşıyor mu?

Bir kesimin erkeklerin askerde amelelik yaptığını, diğer kesimin ise savaştığını söylediğini duydum. Bu nasıl oluyor ki?
Cevapla