Türkiye’de ilk defa iklim değişikliğiyle mücadele için kapsamlı bir kanun çıktı. Ama TEMA Vakfı bile bu yasayı eleştiriyor; çünkü kömürden vazgeçme gibi net bir plan yok, karbon ticaretiyle mesele geçiştiriliyor diyorlar.
Ki bu yeni yasa ile sanayi karbon salımını azaltmazsa para ödeyecek, maliyet de dönüp dolaşıp bize yansıyacak. Elektrik, su, belki benzin daha da pahalanacak. Gerçek emisyon hedefleri yok, fosil yakıttan çıkış planı yok. Üstelik STK’ları da sürece dahil etmemişler.

Sizce Türkiye bu yasayı Avrupa Birliği’ne uyum sağlamak için mi çıkardı, yoksa gerçekten çevreyi önemsedikleri için mi? Gerçekten iklim için ekstra para vermeyi göze alır mıyız?
Kayağı da buraya bırakıyorum:
https://csb.gov.tr/turkiyenin-ilk-iklim-kanunu-tbmm-de-kabul-edildi-bakanlik-faaliyetleri-41712
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar