Dincilerin protesto hakkını medenice kullanması ülkenin geliştiğini gösteriyor mu?

İslam dinine inananların hassasiyetlerine saygı duymayan provakatör dergiye karşı sergiledikleri isyan gözlerimi doldurdu.

Kemalistlere karşı duydukları öfkeyi anlayabiliyorum fakat karşılarında Kemalistler yoktu. Atatürk aleyhinde sloganlar atmalarına lüzum yoktu. Bu bir nebze üzdü.

Fakat yine de tepkileri makul.

  • "Seni pasifize kılan uygarlık değil, o gerileyen zekan."

Not: Sosyal demokrat ateistim.

Dincilerin protesto hakkını medenice kullanması ülkenin geliştiğini gösteriyor mu?
Cevapla