Aile bakanı nufusun azalmasinin sebebini bize baglamis neyin kafasini yasadiklarini bilen var mı ?

aile bakanı demişki cinsiyetsizleştirme lgbt yuzunden insan nufusu yok oluyor tehlike çanlari çalıyor demek istemiş nüfus dunyanin en geriye giden nufusu olmus her konuda bize suç bulan akp zamanında nüfus bu kadae hizli azalsaydi belki erdogani tanimayacak kadar şansli olabilirdik insan nufusunun zaten haddinden fazla azalmasi gerekiyor nerde homofobik transfobik insanlar bela gibiler işte sirf bu yuzden bile nufusun kısırlaşması iyi oldu
Aile bakanı nufusun azalmasinin sebebini bize baglamis neyin kafasini yasadiklarini bilen var mı ?
Cevapla