Türkiye kürecik ve incirlik uslerini niye kapatmıyor?

Bu şekilde savaşa taraf oluyoruz İran'ın parçalanmasına pay sahibi oluyoruz neden gereken yapılmıyor hiç değilse geçici olarak kapatılsin
Türkiye kürecik ve incirlik uslerini niye kapatmıyor?
Cevapla