İsrail'in demir kubbesi çöp çıktı bu konuda ne düşünüyorsunuz?

İran'ın ilk gün attığı füzelerin yüzde 95 ini imha eden sistem şu an yüzde 60 Lara inmiş vaziyette bunu İsrailli bir vekil söylemişti yanlış hatırlamıyorsam açıklama yaptı Amerika'nın verdiği Arrow tipi savunma füzeleri de bitmek üzere

İsrail'in demir kubbesi çöp çıktı bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla