Chpye oy vericem verdirticem elimden geleni de yapıcam sizce?

chp ideolojisini hiç sevmedim

kemalistleri de sevmiyorum ırkçı olan kitle çok fazla var.

kürdüm ve açık konuşayım kendi ırkımın içindeki pis kitleyi de sevmiyorum.

nefret ediyorum hepsinden,

ülkede suç zaten almış başını gidiyor kalkıp birde binlercesini ceza evinden çıkardılar.

yetmedi o çıkarılanların içinde bi tane hırt (ki bu lakabı takmaları kadar doğal bisi yok gerçekten eğitilmemiş bir topluluk şehirlerin içinde dolasıyor), 4 çocuk babası güvenli görevlisini öldürmüş

trende sigara içmeye çalısan bi o cocugu

ve bu kisiyi sen saldın ak parti yönetimi baskası değil chp değil sen saldın sen.

ülkeyi bu durumdan sadece ümit özdağ ve chp yönetimi kurtarır

tüm ülkeyi önce şu hırt saldırısına karşı acil önlemler alır, sağlam bi temizlik olur

akabinde ne kadar göçmen afganı surisi varsa hadi kardeşim ülkenize, kuruldu işte

burada her durduğunuz gün senin benim hakkımdan gidiyor

yok efendim kürtçeye karşılarmışta falanda ben bile kendi ırkıma karşı ön yargılıyım haksız bi ön yargı yok ortada.

durup dururken kinlenmedi bu millet bu ülkede lazda yaşıyo çerkezde yaşıyo

üstüne karadeniz yöresine falan bayılıyor millet

yok tekrar pkk filizlenir falan hiçbi bk olmaz asıl bu şekilde önünü açarsanız filizlenir.

bu ülkeyi suç karanlığından sadece chp ve özdağ kurtarıcak başka çaresi kalmadı bu saatten sonrada tüm çevremide buna ikna etmeye çalısıcam

bu seçim son seçim.

Güncellemeler
1 yıl
4 çocuk babası pırıl pırıl bi insanı hayattan alınıyo bi Allahın kulu hatırlamıyo ya kolay mı yetisiyo bu insanlar, işinde mesleğinde görevini yapan namuslu insanlar bunlar
kanıma dokunuyo artık

kaç defa dedik suçluları cezalandırın daha çok tıkın onlar iyice saldı
daha kaç defa içimizden bi insan öldürülcek
Chpye oy vericem verdirticem elimden geleni de yapıcam sizce?
Cevapla