İran, Tel-Aviv ve Haifa'ya füzeler yağdırdı! Ne düşünüyorsunuz?

Yıllardır ambargo altında bir ülkenin böyle füzeler üretmesi muhteşem bir başarı, ne irondome, ne arrow, thaad engelleyemiyor bunları. Güne muhteşem başlama böyle bir şey arkadaş. Umarım @god_of_child bu siyonist artığı can vermiştir. Vermediyse de hesabı şikayet edin.

İran, Tel-Aviv ve Haifa'ya füzeler yağdırdı! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla