Bu Ülkede Özellikle Sol Kesimin Bazısı Neden İsrail'i Destekliyor?

Ben de solcuyum diyebilirim ama kusura bakmayın da gidip de İsrail haklıdır diyemem bu davada. Kendinizce havalı olacağınızı sanıyorsanız İsrail'i destekleyerek şahsen bana komik geliyor. Ortada bir savaş suçu var ve çocuklar öldürülüyor ki bu adice bana göre. Bu arada ben %100 filistin de haklıdır demem ve bizim dostumuz demem asla ama gidip de İsraili destekleyecek kadar da kafayı yemedim abi. Bu adam ha şimdi Erdoğanla falan anlaşıyor kanka ok ama yarın aynısının bize yapılmayacağı da ne malum? Zaten ülkede 10 milyondan fazla mülteci var ve bizim de geleceğimiz böyle gözüküyor birileri sağolsun... Ha neden başta solcuyum diye de belirttim derseniz benim ülkemin evlatları gidip Gazze veya bir başkası için savaşsın istemem açıkçası ve bu düşüncede olan hiçbirinin samimi olduğuna da inanmıyorum zaten. Neyse kendimce düşüncelerimi söylemek istedim

Güncellemeler
1 yıl
Soruya cevap vermek isteyenler lütfen tam okuyup cevap versin!!!
Bu Ülkede Özellikle Sol Kesimin Bazısı Neden İsrail'i Destekliyor?
Cevapla