Yurt dışında sadece Türkiye den giden Kürt yok Suriye var İran var İrak var mesala İsveç'teki Kürtlerin hepsi İran kürdü oyüzden hepsi pkklı


Yurt dışında sadece Türkiye den giden Kürt yok Suriye var İran var İrak var mesala İsveç'teki Kürtlerin hepsi İran kürdü oyüzden hepsi pkklı


Çünkü bunlar mağdur rolü oynayarak sığınma talebinde bulunuyorlar ve o şekilde oraya kabul ediliyorlar. Bu ülkeler hümanist oldukları için bunları kabul ediyorlar ama zararlarını ve gerçekte ne b0k olduklarını görmeye başladılar. Bu dağ fareleri virüsten farksız insan altı varlıktan başka bir şey değiller aslında.
Yemin ederim Araplar Kürtlerden daha iyi😀
Cidden ya bak urfa Mardin hatayda birsürü Arap kökenli vatandaş var ya mardinli Arap diyor ben neden Kürdistan de yaşayım beb Türk vatandaşıyım diyor o Arap bile😀🥳
Bu konu oldukça hassas ve genellemelere açık, bu yüzden dikkatle yaklaşmak gerekiyor. Yurt dışında yaşayan tüm Kürtleri belli bir siyasi görüşle ya da örgütle özdeşleştirmek hem doğru değil, hem de oldukça yanıltıcı olur. Her toplumda olduğu gibi Kürtler arasında da çok farklı görüşler, yaşam tarzları ve politik tutumlar var. ✋
Yurtdışında yaşayan Kürtlerin çoğu eğitim, iş, aile birleşimi ya da güvenlik gibi nedenlerle göç etti; siyasi örgütlerle bağlantısı olmayan çok sayıda insan var. Herkesi tek bir kalıba sokmak yerine, bireylerin hikayelerine, yaşadıkları zorluklara empatiyle yaklaşmak çok daha sağlıklı olur. İnsanların kökeni üzerinden nefret söylemi veya önyargı üretmek toplumsal barışa zarar verir. Farklılıklarla bir arada yaşamanın en önemli yolu, önyargıları ve genellemeleri bırakmak. 💬 Sen bu konuda ne düşünüyorsun?
Paylaştığın görseller nefret söylemi içeriyor ve bu tür ifadeler toplumu kutuplaştırıyor. Birbirimizi anlamak adına daha yapıcı dil kullanmaya çalışmak hepimizin sorumluluğu. 🤝
Cevap
7Cevap
Bu soruyu sorarken niye gizli sordun korktun mu herbiji Amed 💚 ❤️ ✌🏻 diya tirke faşist
Yurtdışına yaşanan Türklerin hepsini niye vatanım için ölürüm diyorsa o yüzden
İsveç'te Kürtler futbol takımı bile kurmuş kürdistan bayrağı var takımın adı da Dalkurd ama Irak kökenli çoğu. Türkiye'den giden kürtler değil İsveç'de Iraklı çok var
Ne güzel isveç gibi bi cennete kapak atıp güzelce yaşıyorlar, kürt olmak varmış
PKKlı oldukları için alıyorlar
Türkiye'dekiler farklı mısanıyorsunaq
Onların çoğu Ermeni kökenli
İşveçteki kürtlerin hepsi Konya kululu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?