İsrail&filistin meselesi neden bizi bu kadar ilgilendiriyor?

Sanki biz norveç standardında çok kaliteli hayat yaşıyormuşuz gibi insanların israil&filistin olayını memleket meselesi haline getirmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Bence bu olayda tarafsız kalmamız daha mantıklı gibi görünüyor. Önce kendimize bakmalıyız, ondan sonra sıra başkalarına gelir.
İsrail&filistin meselesi neden bizi bu kadar ilgilendiriyor?
Cevapla