AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
Gördüm biz ne ara bu hale geldik bizim insanımız niye böyle oldu
Boş milletin boş kavgası yorumlarda hesap soran tavuklar gerçekte kediye döner şimdi 🤣
Kadın halimle o adamı korumak için atlarım düşünmeden. Sonra bir erkeklere prenses diyorsunuz
Bu kadar tepki vermeye gerek yoktu ama Türk erk*kler sinir küpü tutamıyorlar kendilerini
Çocukların yanında bu yapılır mı Allah aşkına.
Acsn davayı gtundeki dona kadr alsn da görsün mlll
Çocuklarının yanında bu yapılmaz. Karakter zayıflığı.
Çok üzücü tabiiki. Hele ki çocukların yanında hiç tasvir etmiyorum. kınıyorum
Erkeklikleri anca yanında çocuğu olan insanlara gömlekli yüzüne hep onuda içeri atsınlar
İstanbul çok büyük ve karmaşık bir şehir, ulaşım da sıkıntı, yaşayamam orada
Offf harika keşke bende dayak yesem öyle belki kendime gelem
Mavilinin yanındaki kızı, mavilinin gözü önünde sykmek lazım.
bir erkegi cezalandırmak icin kadina cinsel saldırıda bulunmak istemek 😁 saka misin?
@celeb2face şaka değilim
Etki tepki olayı bence baba hatalı ama sonuçta çocuklar var bu kadar ilerlememeliydi
O iki o evladının kolları bacakları kırılıp Taksim'de sergilenmeli
Sedat peker halledecekmiş abi sabah sabah telefonu ekranina onun bildirimi gelmis
Orman kanununu uygularken aynı kanun gereği yumruk yemiş. Kadını ağlatacak kadar ne konuştu bilmiyorum.
Buna katılıyorum kesinlikle ama çocukların önünde fiziksel olmamaliydi. Hadi 1 kere sinirle vurdu diyelim diğerinde keyfi vuruyor karşılık gelmedi diye
Kavga için en az 2 kişi gerektiğini ve gerginliğin faydası olmadığını, arkadaşın boluna dayak yediğini düşünüyorum ama kimse durduk yere dövülmez
Videolarda yumruktan önce kadın ağlıyor. Neden ağladığı ve neden tartismanin çıktığı da önemli. Tek taraflı bakamayiz. burada sorun siddetin fiziksele dönüşmesi ve sürekli tekrar etmesi. Adamin cocuklarinin yaninda bunun olmasi. Adamin cocuklar olduğu için karşılık verememesi ve karşı tarafın bunu kullanarak şiddet gösterisine devam etmesi. Sadece sözlü tartışmada kalabilirdi
Adam kadına çemkirip kadınla tartışıyor niye kapı önünde bekliyorsun diye, yani başlatan kendisi, bu kadar gergin olmsa yumruk yemezdi, şimdi rahatlamıştır
Çocukların önünde olmadi iyi değil. Psikolojilerini düşün. O kadını sözlüde savunabilirlerdi
Demek ki biri abarttı
Kime küfür ettin?
Sana değil
Çocukların önünde olmamış avukat olsaydım çok iyi savunurdum be ve olay ne olursa olsun burna yumruk atmak nedir ya basit bişey yani
Bencede ama babanında suçu olabileceğini söyleyen var. Videolarin başında kadın ağlıyor
Olay neymiş ki
Tam bilmiyorum ama kadın kapının ağzında durduğu için çocuklariyla gecememisler cocuklarindan biri özel durumluymus o yüzden kadinla tartışmislar kadin aglamaya başlamış diyende var. Kadin engelliler için olan yerde duruyormus adam özel durumlu çocuğunu zaptedemeyince kadina ordan cekil cocuklarim gecsin demis o yüzden tartismislar diyende var. Kimse olayin nasil başladığını adamla kadinin neden tartıştığını ve kadinin neden ağladığını tam anlamıyla bilmiyor
Adam şimdi bir ton tazminat Alicak benimde burnum yurtta kirdilar annem şikayetci olmadi bende olamadım onun yüzünden.
Dayak yiyen erkek olduğu için kimse dovenlere karşılık vermemiş. Çocukların yanında dayak yesen de eğer erkeksen kimsenin umrunda olmaz.
Derhal ceza verilmesi gerek ve o çocukların psikolojisi babanın gözlerindeki çaresizliğin hakı sonuna kadar verilmeli
Nerede çokluk orada pokluk.
Sonucta Adam cocuklariyla orada. Hele de geri cekilmesi cocuklarina sarilmasi üzüyor abi. Bu kadarda olmaz sokak ortasinda sirf adam yol vermedi diye. Üstelik de saldiran serbest birakildi.
orada cocuklu adam yerine at hırsızı sabıkalı elinde bıcakla gezen falanca biri olsaydı yine efelenirmiydi acaba
Bunu görünce iyi ki turlarla geziyormusum dedim
İnsanlık dışı bir olay olduğunu düşünüyorum
Klasik türk erkekleri, kadın demez erkek demez tekme tokat dalarlar.
şiddet olayı çocukların yanında yanlış ama o adamda kapıdaki kadını ağlatmış çokta masum değil yani
Hergün çocuklarının gözü önünde paramparça edilen Filistinli anne babalar varken bu haber beni hiç etkilemedi
Filistinde vahşet var evet. Ama bu örnek, parçalanarak ölmüş diye, bacağı kopana üzülmemek gibi bişey bu. Ve bana inanılmaz korkunç geliyor. Şiddetin her türlüsü kötüdür.
Yanında kadın çocuk olan adama saldırılmaz. Eskiden kavganın bir raconu vardı. Şimdi ise ne ahlak ne adap ne racon ne insanlık kalmış. Koca bir hiçlik
Adam öncesinde orada bulunan bir kadına aşırı derecede sert davranıp ağlattığı için çıkmış bu olay o yüzden hak etmiş bence
Bence vuran adam hapis ayreten para cezası verilmeli çocuklara travma olmuştur hiç etik bir davranış değil
Büyük yvsak mavili olan aslında burada, herkes elemanı arıyormuş dövmek için de, safi rüzgar.
Hiçbir sebep 2 çocuğun yanında o saldırıyı yapan adamı haklı çıkaramaz. Barbar bir toplum olduk
Evet kesinlikle. Sözlü tartışmada kalmaliydi. Hele ki çocukların önünde
Zaten adam belli çocuklar var diye karşılık vermemiş inatla. Adama bulasmislar
Evet o yüzden çok üzüldüm. Eşit şartlarda dövüşseler bu kadar umrumda olmazdı. Resmen haksız rekabet var adam karşılık vermiyor diye önüne gelen vurmuş
Ordaki kadın hatalı kadının yüzünden oldu olayı başlatan o kadindi
O babanın gururu n'olacak çok üzüldüm ona ve cocuklarina
Marmaray tam bir çöp kovası. Binenlerin sağlam eğitime ihtiyacı var
Çocuğun yanında yapılana bak millet bahane arıyor karaktersizliğine şaşırmıyoruz beklenir.
sedat reis olaya el attı, mavi gömleklinin ve tutuklanan diğerinin yakında haberi düşer
Nolmuş yine mağara ayıları birbirine mi girmiş
Twitter a bak
Sedat Peker görüşeceğiz yazmış, özür videosu gelir akşama. Adam değiller bi de vurup kaçıyor orоspu çocuğu
Zaten kaç kişi tarafından linclendi. Adamın ev adresine kadar bulmuşlar. Poliste sorgulamış zaten
En kötüsü çocukların önünde olması.
Ülkede adalet mi var? Yakalasalar yine serbest, Sedat Peker’i sevenlerden birisi bunu tutup ağzını burnunu kırmalı ki topluma ders olsun.
Sabah sabah sinirlerim hopladı
Benimde
Çocuklara üzüldüm
Valla aynısı
Sözlü tartışma neyse de istediğin gibi yumruk atamazsın hele ki çocukların önünde. Baba rolü çok önemli. Çocuklarının önünde yumruk yemek çok gurur kırıcı bir şey
Ülkede 2 insan tartışamıyor özellikle 1 kadın ve erkek asla tartisamaz direkt erkeğe müdahale ediyorlar orada bir tartışma dönmüş 2 tane geri kafalı da kendini göstermek için adama vuruyor cezasını verirler onların herkesin içi rahat olsun
Adamin kadinla ne yasadigini bilmiyoruz. Belki babada haksizdi ama sonrasinda çocukların önünde yumruklu kavga etmek bambaşka bir boyut. Hadi sinirle 1 kez düşünmeden vurdun diyelim. Devami niye var?
Ama orada kadın var ve eğer adam suçlu olsa o kadın adamı korumazdı ve adamın kadınla diyaloğunda kötü söz kullandığını düşünmüyorum bu sefer bütün metro müdahale ederdi zaten tamamen düşündüğüm gibi klasik Türkiye bunaldım ulkeden hepsini Allah bildiği gibi yapsın yoruldum yeni bu adamları yakalayıp dövsen mesela bı sefer biz suçlu olucaz yeter yani konusmaktan sıkıldım
Evet orada kadının biri çocuklu adamı destekliyor sözlü olarak
olay çok farklıymış diyorlar
tam bir kuzum evladı bunları.
Ayak takımının rezil halleri. Başkaca şey değil.
Çocuğu olan dövülmez diye bir şey yok
Çok üzücü maalesef
Niyeyse şaşıramıyorum artık🤦♀️
Reisimiz Sedat Peker olaya güzelce müdahale etti
İlk defa mı böyle bir şey yaşandı sanki
Bu tur sahislari şeyinden asacaksın
Çok ayıp ve üzücü bir hadise.
Adam olsa iki çocuğu yanındayken darp eder mi ya
Yumruk atan adam tutuklandı
İnsanlara artık çok tahammülsüz ve saygısız oldu..
o iki çocuğa atılmış yumruktur
Koca bir cahil ulkeyiz
şu an bir şey düşünmüyorum
O 2 kardeşim kuru kuru gtlerinden skecen
Orul orul...
Anlayan anlamistir
Sedat peker olaya el atmış
Kadınların çoğunluğu yumruklayanları savunuyor...