Bu 2 aşağılığa en iyi cezayı Şeriat/TCK mı verirdi?

Toplumun tamamen içinin cız ettiği bugün ki bu haber. X'te yumruk atan ve onu gazlayan maviliyi bulmak için onbinlerce insan çabalıyor ve para teklifleri yapılıyor. Şimdi bu ikisini yakalasalar ne olacak? Ters kelepçe 2 güne serbest.

Bu 2 şahsın toplum önünde rencide edilerek dövülmeleri lazımdı ancak laiklik/demokrasi onlara 2 günlük istirahatı reva görüp bu aşağılıklıklarını yanlarına kâr bırakacak

Bu 2 aşağılığa en iyi cezayı Şeriat/TCK mı verirdi?
Bu 2 aşağılığa en iyi cezayı Şeriat/TCK mı verirdi?
Cevapla