2025 yılı oldu Türkiye'nin hâlâ gelişmesini bekliyoruz sorun kesinlikle yönetim peki siz ne düşünüyorsunuz?

Başarısız bir iktidar o ülkenin kaderini belirler bence aynı şekilde başarılı bir iktidar da aslında işe yaramaz olanları biz seçiyoruz sorun siyasetçiler de değil bence son derece düşük zekâlı olan halkımız da

2025 yılı oldu Türkiye'nin hâlâ gelişmesini bekliyoruz sorun kesinlikle yönetim peki siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla