Cumhurbaşkanı olsaydınız neyi düzeltirdiniz böyle genel değil maddeler halinde yazar mısınız?

Öncelikle Adalet olurdu cezaları çoğaltırdım böylelikle suç oranı azalırdı

Her elini kolunu sağlayan bu ülkeye giremezdi kültürel olarak bozulmazdik yurt dışında nasılsa Türkiye'de de öyle olmalı

Eğitimi düzeltirdim çünkü hiç iyi değil

Kadınlar ve çocuklar için iyi şeyler yapardım bayağı ihtiyaç var gibigörünüyori

Sokak hayvanları için iyi şeyler yapardım çünkü başıboş hayvanlarla dolu sokaklar kesip biçiyorlar zehirliyorlar istedikleri gibi

Cumhurbaşkanı olsaydınız neyi düzeltirdiniz böyle genel değil maddeler halinde yazar mısınız?
Cevapla