Gelecek zamanda geçen, oldukça yobaz ve ilk çağları andıran tarihi fantastik bir dizi olurdu. Sanılanın aksine gelecekte teknolojinin refah ya da insanüstü silahlardan oluşması değil, büyük bir teknolojik olay sonucu yeraltı dünyasının canlanması ve insanoğlunun gelecekte doğaüstü bir gücün esiri olmasını konu alırdı. Kaos, fakirlik, katliamlar… tüm inşa edilmiş düzenin yıkılması ve akabinde insanoğlunun duygusal anlamda evrime uğraması… Çok Nostaljik Bir Gelecek.
Kendi hayatımdaki en yüksek ve en dip noktaları yazardım bunun çekilmesini gerçekten çok isterdim ki sonrasında oturup izleyip kendi hayatıma dışardan bir gözle bakabileyim