Türkiye'deki sistemin saçmalığı neden sadece konuşulur ama hiç bir şey yapılmaz düzelme ve gelişme adına?

Ben doktor olmak istiyorum insanlara karşı çok merhametli sevecen davranıyorum ama doktor olmak için imkansız denecek kadar bir başarı istiyorlar kağıt üzerinde her matematik fizik derslerini iyi yapanlar insanlara layığıyla doktorluk yapamıyor ki? Benim de ezberim çok iyi ama işlem becerim olmadığı için olamayacağım hep hayalde kalacak 😒😔
Türkiye'deki sistemin saçmalığı neden sadece konuşulur ama hiç bir şey yapılmaz düzelme ve gelişme adına?
Cevapla